gegarandeerde zonvakantie in januari 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LeOnIe_me

gegarandeerde zonvakantie in januari 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 21:08

Hoi,,
Ik heb vanaf 14 januari 8 dagen vakantie die ik graag in de zon door wil brengen. Heb echter geen idee waar naartoe. Een aantal eisen:
- Zeker van goed weer, zon!!
- Een mooi land om te bezoeken
- Mag ver weg maar wel te doen voor 8 dagen

Iemand ideeen of tips??

wreckh

Re: gegarandeerde zonvakantie in januari 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:10

Ik zou naar het reisbureau gaa, krijg prima prima adviezen. Wij gaan 12 dagen naar Curacao, maar dat is misschien wat ver. Misschien een Afrikaans land. Marokko, Gambia, Egypte?

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 21:16

Zou inderdaad de kant van de nederlandse antillen heel gaaf vinden, in het bovenste deel van afrika ben je volgens mij nog niet helemaal zeker van het weer?

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:17

Azie misschien? :)
Het zuiden van Thailand, Bali alleen zou bali misschien te lang reizen worden.. (totaal 16uur vliegen en een stop over in hongkong van 3uur...) Of misschien Kenia? 9uur vliegen :P Of Cuba natuurlijk! <3

Misschien iets dichterbij: Egypte? =)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:40

Phuket?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:41

Canarische eilanden

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:50

Mijn eerste gedachte was ook Egypte!
Vertrek zelf op 4 januari 2012 ook voor acht dagen naar Egypte, heerlijk. :)

De Nederlandse antillen of een ander Caribisch land zou ook een optie zijn, maar dat vind ik persoonlijk zonde voor 8 dagen? Zou dan eerder wat langer gaan...

Canarische Eilanden kunnen ook mooi weer zijn, maar vraag me af of het daar in januari ook echt strandweer is?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:09

Ik heb in januari zelfs wel eens regen gehad op Gran Canaria :') Werd het wel erg mooi van, alles in bloei, maar niet echt strandweer :\

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 16:14

canarische eilanden is inderdaad niet weer zeker.. het kan er goed zijn maar ook veel regenen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 18:25

Ik ben dit jaar in februari in Dubai geweest, dat is echt geweldig. :D Ook hartstikke mooi weer en daar is het mooie weer ook echt gegarandeerd. We hadden elke dag zo'n 28-30 graden en altijd zon. Hebben 1 keer een paar druppels regen gehad, maar toen stond iedereen er ook echt versteld van, komt zelden voor! Verder is er natuurlijk ook ontzettend veel te bezoeken en te zien en er zijn hele mooie stranden en excursiemogelijkheden.

Als het je wat lijkt, ik heb een verslag geschreven van onze vakantie, misschien heb je er wat aan: [BEU] Verslag van onze geweldige vakantie in Dubai
En ik heb er ook een videoverslag van gemaakt, misschien ook wel handig voor als je meer info wilt: http://www.youtube.com/watch?v=lesfEBteF5s

Vorig jaar zijn wij in februari op Lanzarote geweest, was ook erg leuk en ook wel lekker weer, maar wel wat frisjes. Voor volgend jaar hebben we Gran Canaria geboekt, Puorto Rico. Dat plaatsje moet altijd warmer zijn dan andere plekken, dus ben benieuwd. Hebben zelfs een keer gehad dat wij aan de andere kant van de berg (vulkaan?) zaten, daar sneeuwde het, toen zijn we naar Puorto Rico gereden en hebben we daar lekker op het strand gelegen. :Y) Hoorde toen van die mensen daar dat dat iets met de ligging te maken heeft ofzo. We zijn in februari 2008 naar Egypte geweest, Hurghada. Maar het was toen zoooo koud! 20 graden met een hele koude wind.

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 13:27

@_Tamara leuk verslag!

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:10

Je bedoeld zoiets..

Afbeelding

Zie ik mezelf wel weer zitten:D

Brazilie!! Is goed overwinteren in Januari daar ;) Prachtig land, super temperatuur + veel zon, vriendelijke mensen, goedkoop, de lekkerste fruitdrankjes etc. Kan er veel leuke (cheap) excursies boeken (wij hebben daar ontzettend veel gehad aan een Nederlandse man die daar excursies had, ik kan je zijn mailadres geven), maar ook heeeeerlijk rustig aan het strand liggen bakken.

Reis is misschien wat lang voor 8 dagen (9 uur vliegen), maar ik zou het er zeker nog een keer voor over hebben :j Wij zaten overigens in Pipa, klein dorpje in het oosten van Brazilie.

Als je meer wilt weten laat maar horen, kan er nog uuuren over doorkletsen <3

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 22:08

dat plaatje is inderdaad precies wat ik bedoel :)