Gezocht: hotel in Londen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wartertje

Gezocht: hotel in Londen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 13:52

Hallo bokkers!

Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag en de feestdagen samen een weekendje Londen cadeau doen. Er zijn vast bokkers die al ooit geweest zijn, kunnen jullie mij een hotelletje aanraden? Ben natuurlijk ook volop op internet aan het zoeken maar de mening van bokkers doet er zeker wel toe! :D Liefst niet te duur aangezien ik student ben en dus geen fortuinen op zak heb!

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:26

Hoi,

Ik heb nog geen ervaring met dit hotel, maar via booking.com heb ik eurolodge in Clapham geboekt. 3 nachten met ontbijt voor 140 euro( voor 2 pers.)
Ervaring volgt over een week of 5 ;-)

Tammy_

Re: Gezocht: hotel in Londen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:39

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:14

We zijn 2 jaar geleden met de middelbare schoolklas naar London geweest en hebben toen in t Clink Hostel gelogeerd. Dat was op een slaapzaal, maar volgens mij hebben ze ook normale kamers.
De site ervan is: http://www.clinkhostels.com/en/about/clink78.html
(Er zijn trouwens twee Clink hostels in Londen, degene die ik bedoel is die in het oude courthouse, Click 78)

Ze hebben inderdaad ook kamers voor 2 personen, zie ik: http://www.clinkhostels.com/en/faciliti ... rices.html

En ze zitten op 78 King's Cross Road, wat vlakbij King's Cross is en maar 5-10 minuten lopen.. (En onderweg kom je een starbucks tegen :P)

Edit: Ik ben trouwens 1.5 jaar geleden met mn moeder en mn zusje erheen geweest, maar ik weet niet meer waar we toen zaten.. t was iig in de buurt van kensington, maar qua metro niet zo handig..
Laatst bijgewerkt door Tessa_1 op 12-11-11 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:17

Ik ben naar het Rembrandt Hotel geweest en vond het een erg goed hotel. Dicht bij het centrum en dicht bij de metro's.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 12:40

Ik zat laatst in het Hyde Park Rooms Hotel wat eigenlijk stiekem meer een bed&breakfast is.
Het zit op een handige locatie in het centrum van Londen. Vijf minuten lopen naar Paddington en zeven minuten naar Lancaster Gate, zodat je met vijf metrolijnen kunt!
Wel vrij basic hotelkamer, met en zonder eigen badkamer te boeken (zeer kleine douche) en inclusief ontbijt. Het voldoet prima en de prijs is laag. Ik betaalde iets van 30-40 pond per nacht. Afhankelijk van aantal personen en soort kamer.
Er zitten in die buurt trouwens echt tientallen hotels/B&B's naast elkaar.

In december ga ik naar het Apollo Hotel wat schijnbaar op vijf minuten lopen van Kings Cross/St Pancreas Station ligt. Handig voor mij, omdat ik dit keer met de trein vanaf de boot naar Londen ga, in plaats van met het vliegtuig. Het ligt dus ook lekker centraal. Prijs is 40 pond per persoon per nacht inclusief ontbijt. Wel eigen kamer met badkamer.

Ik ga altijd voor een hotel in het centrum (Clapham vind ik dus al te ver), omdat je dan overdag altijd nog even terug naar je hotel kunt om bijvoorbeeld om te kleden voor het eten of het theater 's avonds. Londen is echt groot en je bent in het centrum al snel 30-45 minuten kwijt om even naar je hotel te gaan. Moet je nagaan als je in een buitenwijk zit.

Ik kijk altijd op www.booking.com of www.tripadvisor.co.uk naar beoordelingen van andere reizigers. Zo kun je zien of het een redelijk goed hotel is :)

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 13:15

Bedankt voor al jullie fijne reacties! Daar kan ik zeker wat mee :).

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:05

Lees even mee. Wij willen volgend jaar ook een paar dagen naar London.
In principe gaat het erom dat het hotel en met name de kamer schoon is e.d. maar veel hotel in London vind ik er nogal duf uitzien ha ha.
Voor een paar dagen maakt het niet echt uit, maar het komt niet zo aantrekkelijk over.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:06

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:12

Mannetje en ik gaan eind februari naar Londen en ik heb voor de 2e keer een EasyHotel geboekt.
2 jaar geleden met m'n moeder geboekt (bij Victoria Station), lag 2min lopen bij de opstapplek voor de bus naar het vliegveld en 5 minuten bij de metro vandaan. Nu een hotel bij Paddington Station geboekt, vind het wel leuk om weer in een andere wijk te zitten :j

Het zijn wel écht basic hotels hoor, geen ontbijt, in de kamer echt alleen een bed en piepkleine douche. Maar het was schoon, perfect gelegen en we zijn voor 2 nachten omgerekend €80 kwijt. Probeer daar maar eens voor te overnachten in Londen, dan kom je al gauw bij de cheapy hostels uit waar hygiëne ver te zoeken is...

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:46

@ Mae, dat ziet er goed uit! Misschien Clapham maar annuleren!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:06

Ik was er erg enthousiast over, des te meer omdat ik in Londen eigenlijk alleen in m'n hotel te vinden ben om te slapen en niks meer nodig heb als een bed en douche. En als het maar schoon is, vind ik het best :j

Ontbijten deden m'n mams en ik in het park, we hadden toen 30 graden en haalden voor 3 pond bij de Sainsburys op Victoria Station zo'n pakketje, mocht je een broodje, flesje drinken en fruit/snack pakken. En dan bak koffie bij de Starbucks :Y) Daar kon geen cheap ontbijtje, wat je in de low-budget hotels meestal krijgt, tegenop :))

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:47

Clapham geannuleerd, easyhotel geboekt...blijkt dat ik per ongeluk maar 1 guest heb opgegeven. Maar gauw een mail gestuurd met hoe dit te veranderen ( prijs is per kamer dus dat maakt niet uit), dus hopelijk krijg ik snel een bevestiging! heb ik weer...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:51

Wij zijn met school naar het Royal Bayswater hotel geweest, ontzettend fijn hotel! Goede kamers ed ook. En direct aan het Hyde park. Als ik weer naar Londen ga, ga ik ook zeker naar niet hotel :) is ook zeker betaalbaar. En ook fijn, vlakbij winkels, pinautomaat en een metro station :)
http://hotelswhiz.com/en/abouthotel/Uni ... 3463=hotel

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:54

Wij hebben ihet H10 Waterloo gezeten, super! Ook met een aanbieding, via stedentrips. Is echt een aanrader!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:58

er is een algemeen topic over londen, waar je al je vragen kunt stellen.

[BEU] London II

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:14

Maartje1990 schreef:
er is een algemeen topic over londen, waar je al je vragen kunt stellen.

[BEU] London II

Daarom hier een slotje :)