Bijna 2 maanden in Bonaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yaelx

Bijna 2 maanden in Bonaire!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 23:59

Op 9-11-11 ben ik verhuisd naar Bonaire, en ben nu dus bijna 2 maanden weg!

Zelf was ik er heel erg op tegen om te gaan, maar helaas hebben me ouders niet naar mij geluisterd.
Ik heb alles achter moeten laten, familie, vrienden, opleiding ( waar ik bijna mee klaar was)

Nu doe ik een opleiding die ik totaal niet leuk vind, secetareel medewerken, en moet ik twee nieuwe talen leren ( spaans & papiaments.

En nog het ergste van alles, ik heb ontzettend last van heimwee.
En natuurlijk mis ik iedereen heel erg, en heb ik met heel veel mensen veel minder contact.
Wel ben ik er achter gekomen wie me echte vrienden zijn, en wat ze voor me betekenen.
Voor mij zullen de woorden "ik mis je" nu een hele andere betekenis hebben, omdat ik nu weet wat echt missen is.

Wie heeft er ook zo'n verhaal?

Paardenmeis1

Re: Bijna 2 maanden in Bonaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 15:03

[BEU] Emigreren, waar heen en waarom
Daar is een centraal Emigratietopic.

Verder heb ik het idee dat je niet echt de moeite neemt om de mooie dingen van je verhuizing te zien. Misschien ligt het aan mij, maar je post komt over alsof je alleen maar stampvoeten doet over dat je niet meer in Nederland bent.. ipv te zien hoe mooi Bonaire en de mensen daar zijn! Maak daar vrienden, ga op een club en doe leuke dingen. Dan leer je de taal ook veel makkelijker.

Geniet! Menig mens is jaloers op je, omdat je in een prachtig land woont met zeker ook leuke mensen!