Mijn vriend en ik zijn de afgelopen maanden heel druk geweest en willen nu graag deze maand een weekendje er tussenuit. Ons budget is beperkt, zo'n 100 euro p.p in totaal moet het wel mee klaar zijn. We zitten het liefst in een (vrijstaand) huisje, eventueel op een kampeerplaats (hebben een camper), geen hotel omdat je dan verplicht bent uit eten te gaan. Bij kamperen wel een plaats met goede voorzieningen, dus electra en góed sanitair. Heeft echter niet direct de voorkeur.
Heb wel een aantal bungalowarrangementen gevonden die rond de 130 euro all-in zijn, maar ben benieuwd of mensen hier leuke tips hebben. Ik wil graag ergens bij de Ardennen of een andere natuurrijke omgeving, omdat ik dan leuk foto's kan maken. Maar sfeervolle dorpjes, grotten, wijnproeverijen, leuk oud stadje - is ook allemaal goed.
Wij beschikken over een huisje in de Ardennen. Het is al redelijk volgeboekt maar her en der is nog ruimte. Het is geschikt voor 6 personen en heeft een ligbad. Het ligt vliakbij La Roche. Mocht je interesse hebben kan ik je het nummer geven van mijn schoonvader, die regelt alles omtrent de verhuur.