Ouders willen weekje weg met gezin en kleinkinderen waarheen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoyceLa

Ouders willen weekje weg met gezin en kleinkinderen waarheen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 12:12

Hallo bokkers,

Mijn ouders willen met heel gezin en kleinkinderen in de meivakantie een weekje weg. Maar ja waarheen? Wij moeten met ze meedenken maar ik ben inspiratieloos.. Ze willen het liefst een leuk soort hotel waar we dus niet hoeven te koken etc en waar er genoeg te doen is voor de kids leeftijd van 1 tot 8.. We hebben al Preston Palace horen vallen.. Weet er iemand misschien iets anders leuks?

pipo

Re: Ouders willen weekje weg met gezin en kleinkinderen waarheen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:17

zo'n bungalowpark kan je ook vaak de maaltijden meereserveren en heb je je eigen bedoeling. Een weekje preston palace gaat snel vervelen denk ik. Wij zijn daar voor een lang weekend geweest dat was lang genoeg. Je laat ook je kids niet boven in een hotelkamer liggen en zelf aan de bar hangen of zo.. dan is een huisje ergens (persoonlijk) een beter plan.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:13

Preston Palace is wel heel leuk met een grotere groep. De Bonte Wever is hetzelfde concept.
Wij zijn ook eens een paar dagen naar Preston Palace geweest met de familie en het is ons heel goed bevallen. Er is van alles te doen, ook voor kinderen. Ik vond het met een groep echt een aanrader.

Een huisje is ook leuk, maar dat hebben wij als familie ook een paar keer gedaan, maar dat is ons echt minder goed bevallen.

Iets anders, Disneyland Parijs. Is wel even wat duurder dan Preston Palace, maar wel superleuk.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:18

In Preston Palace waren wij ook geweest, maar toen waren de vakanties al voorbij omdat mijn ouders eigen baas zijn dus waren wij de eenige 3 kinderen daar en voor de rest alleen maar opa's en oma's dus was voor ons wat minder,,,

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:19

Disneyland Parijs is een aanrader, voor dit soort uitstapjes.

of ga naar Center parks, eigen huisje en je kan er elke dag bij de center parks gaan eten in een restaurant, dus koken hoeft niet. En met de kinderen wel zo relaxed ipv een hotelkamer, want lekker eten en drinken he zo zelf mee te nemen en in de koelkast te doen en tv kijken.

een Hotelkamer verveelt erg snel.

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 13:23

Thnx voor de tips! We zouden in eeste instantie naar Turkije gaan met zijn allen, maar mijn ouders hebben net een nieuwe auto gekocht en zij willen alles voor iedereen betalen.. Disney land lijkt me geweldig maar denk dat dat buiten het budget lig.. Thnx voor de tips iig!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 21:04

http://www.ostsee-resort-damp.de/de/home
Ostseebad Damp in Noord Duitsland?
Wij zijn daar afgelopen voorjaar met de hele (schoon)familie (16 mensen, 5 - 80 jaar) geweest. Oma heeft alles betaald voor iedereen ipv een groot verjaardagsfeest te geven. Er is vanalles en nog wat te doen. Welness, fitness, zwembad, speelhal, bowlinghal, midget golf, speeltuin en het ligt aan het strand.
Mijn schoonfamilie is familie met de waterrat dus die hebben zich goed vermaakt. ;) Ik ben niet zo'n zwembad liefhebber dus ik heb lekker iedere dag een strandwandeling gemaakt. Je moet je wel in het park zelf kunnen vermaken want, in de nabije omgeving is niets te doen.
Je kan daar een kamer huren in het hotel maar, ze hebben ook verschillende soorten huisjes. Wij hadden 4 huisjes waarvan 2 met elkaar verbonden waren dmv tussendeuren. Die kunnen dus ook gewoon op slot als je niets met de buren te maken wilt hebben. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:49

In Drenthe, een familie hotel? Of Friesland..

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 01:22

Waar gaat de voorkeur naar uit?
Buitenland of in Nederland?
Warm klimaat of willen jullie bijv. gaan skiën?