Gisteren ben ik voor het eerst (vaker gedaan maar niet in de Drunense Duinen) gaan mountainbiken. Ik vond het echt helemaal super! Bedoeling is dit zéker vaker te gaan doen. We hebben meteen al 2 fietsen besteld.
Ik vond het echt geweldig. Heb wel zadelpijn van die rotzadels, want we huurden fietsen, aangezien ik er nog geen heb. Maar dat was het waard hoor
Doordat we een beetje verdwaald waren (
) kwamen we zo aan de 20 km. Ik was echt kapot toen we klaar waren, maar vond het geweldig!Wie doet dit nog meer? Ook weleens buiten Nederland? En hoe vaak doe je dit dan? Hoe lang? Ik zou zeggen, deel je ervaringen en leef je uit.

Maak wekelijks minimaal 30 km per keer (probeer 2x te gaan en dan nog gewoon fietsen) en tochtjes met een vriendin van 60km+. Gaan binnenkort ook eens naar het buitenland
Maargoed, voorlopig toch maar hier oefenen tot ik ooit emigreer ofzo
. Met school mountainbiken we wel eens (laatste keer was vorige week vrijdag). Vind het onwijs gaaf om te doen
Jeetje! Dat is ook wat.. Maar wel gaaf dat je school dat zo organiseert! Het lijkt mij ook erg leuk om te doen (de Ardennen dan), maar dat zou ik het op eigen initiatief moeten doen, en ik ben toch een beetje bang dat ik ernstig ga verdwalen aangezien mijn richtingsgevoel niet altijd zo goed meewerkt