Dagje londen, leuke winkels?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Dagje londen, leuke winkels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 16:53

Hallo

Ik ga volgende maand met school naar Londen, maar heb daar alle vrijheid om door Londen te baggeren.
Weet iemand daar nog leuke winkels om naar toe te gaan?
(ja er zijn enorm veel leuke dingen daar, maar hoor veel over Hertz? ofzo, een huge winkelcentrum)

secricible

Re: Dagje londen, leuke winkels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:56

Harrods bedoel je, dat is inderdaad een gave winkel om eens te kijken. Verder is heel Londen leuk. Ik zou zeggen, laat je gewoon leiden en zwerf eens rond. Genoeg te zien!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:58

Harrods kom je niet in met een groep, dus ga er zeker niet met je halve klas heen.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 17:03

Nee inderdaad en je verdwaald áltijd in de Harrods. Dat ding is gewoon een doolhof (en dat hebben ze waarschijnlijk express zo gedaan, zodat je langer blijft hangen := ) Verder ben ik fan van de Topshop, New Look, River Island .... H&M zou ik overslaan, dat kan in Nederland ook allemaal. Het warenhuis Selfridges is ook leuk om te zien, veel (dure) merkkleding, maar toch leuk om is te kijken (en ze hebben er lekkere broodjes :+: )http://www.selfridges.com/
Verder is Portobello road leuk, met allemaal kleine winkeltjes die leuke aparte spulletjes hebben!

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:03

Ik zou zeggen Abercrombie & Fitch, errrugggg leuk! Maar wel héél druk...

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:07

Ga naar Camden Town, dat is leuk :D veel soort kraampjes met kleding en ook gewone winkels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 22:55

Abercombie end Fitch!!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 22:56

Goof schreef:
Harrods kom je niet in met een groep, dus ga er zeker niet met je halve klas heen.

We gaan wel met klassen maar je hoeft niet bij elkaar teblijven.
Ga met groepje van 5 denkik.

Elke winkel zou er wel 10 keer zitten, weet iemand nog een winkel zoals de Primark?

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 22:58

Primark is heel erg druk! Er zijn ook leuke winkels rond Oxford Street :)

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:09

Toen ik er was, met school in oktober, viel de drukte in de Primark en Abercrombie wel mee. Bij de Primark wel lange rij bij de paskamers, maar bij de kassa's hoefden we helemaal niet lang te wachten. Abercrombie winkel is heel groot, ontzettend leuk maar wel duur.

Oxford street is leuk! Daar zit de Primark ook vlakbij en er zijn veel winkels. Harrods ben ik niet geweest maar hoor idd van iedereen dat je er sowieso verdwaald :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:14

Primark en Abercrombie & Fitch zijn wel echte aanraders.
Camden Market, Oxford Street en Portobello Road zijn ook echt leuk. Net zoals Waterstone's (als je van lezen houdt).

Harrods is inderdaad gigantisch. Maar wel echt mooi (en dúúr).

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:22

Inderdaad Oxford Street!
(De primark zit daar overigens op de kaart gezien net rechts van de metrohalte Marble Arch)
& Harrods is erg leuk om een keer te zien inderdaad, maar als je echt dingen wil kopen misschien minder geschikt.
Een plattegrondje van Oxford Street: http://www.centrallondonbandb.co.uk/images/oxfordst.gif
De primark staat er trouwens niet op aangegeven, maar die zit op het bovenste stuk straat aan de onderkant tussen de Sports World en de Dixons in, rechts naast het metrostation Marble Arch :)

Oh nog een tip trouwens, als je trouwens ongeveer 3 dagen gaat en graag vrij met de metro wil kunnen reizen zou ik een three day travel card nemen, dan hoef je niet steeds metrokaartjes te kopen en het is dan waarschijnlijk nog goedkoper ook.. :)

In Camden vond ik de winkels persoonlijk dan weer wat minder intressant, maar de kraampjes waren inderdaad wel erg leuk.

Verder kan je in de buurt van Covent Garden erg lekker eten :) (Er zit daar een italiaans restaurantje, vrij goedkoop, maar met heerlijk eten.. ben alleen de naam kwijt :P)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:59

casperzazoe schreef:
Goof schreef:

We gaan wel met klassen maar je hoeft niet bij elkaar teblijven.
Ga met groepje van 5 denkik.

Elke winkel zou er wel 10 keer zitten, weet iemand nog een winkel zoals de Primark?

Dan nog kom je als leerlingen zijnde niet met 5 tegelijk de Harrods in ;)
Ze schijnen daar erg streng op te zijn.