Dagje bierbrouwerij Hertog Jan of Brand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SilverMe

Dagje bierbrouwerij Hertog Jan of Brand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 17:13

Hallo allemaal :D

Mijn vriend is binnenkort jarig en nu wil ik graag wat leuks gaan doen. Ikzelf dacht aan een lekker weekendje naar Limburg, aangezien hier de brouwerijen zitten. En wij erg van bier houden :D Lijk het mij leuk om is naar 1 van deze heen te gaan. Maar welke is nu het leukst, heb vele reviews gelezen van Hertog Jan. allemaal heel positief.

Maar misschien zijn er mensen die hier wel is eerder naar toe zijn gegaan?
En mij Tips kunnen geven voor een leuke ervaring Limburg. Ben er zelf nog nooit geweest, dus andere tips om te gaan doen zijn zeer welkom ;)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:25

Oehhh Hertog Jan is leuk kun je daarna in Arcen nog lekker eten (en als Clevers open is daar zéker een ijsje gaan halen) en eventueel nog lekker even bubbelen in het thermaalbad! Je kunt in de omgeving ook leuk wandelen en er valt eigenlijk altijd wel voldoende te beleven. Ook kun je makkelijk nog even uitstapje maken naar Duitsland ben je zo.

SilverMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 21:54

Thats_Me schreef:
Oehhh Hertog Jan is leuk kun je daarna in Arcen nog lekker eten (en als Clevers open is daar zéker een ijsje gaan halen) en eventueel nog lekker even bubbelen in het thermaalbad! Je kunt in de omgeving ook leuk wandelen en er valt eigenlijk altijd wel voldoende te beleven. Ook kun je makkelijk nog even uitstapje maken naar Duitsland ben je zo.

Dankjewel voor je leuke reactie! Zat er inderdaad ook al aan te denken om nog even naar Duitsland te gaan, is even kijken wanneer de Kerstmarkten etc beginnen. Heb er ook al zo"n zin om even lekker weekendje weg te gaan.
Had jij een arrangement bij de brouwerrij of ben je gewoon zo gaan? Zag wel dat 't handig is om om zaterdag te reserveren.

mbkaatje

Re: Dagje bierbrouwerij Hertog Jan of Brand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:18

Hertog Jan is leuk. Hoe het bij Brand is weet ik niet, maar Hertog Jan is erg leuk.
Wij zaten in een Center parcs park (Meerdal). We hebben in die omgeving een dagje gefietst en naar Hertog Jan. Vooraf hadden we niets gereserveerd bij Hertog Jan.