leuk vakantie huisje cote d'azur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyAn

leuk vakantie huisje cote d'azur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 15:33

Hoi bokkers!

Volgende week zondag (30-10) gaan mijn vader, zus en ik een weekje naar Frankrijk. We vliegen naar Nice en zoeken daar in de buurt (maximaal drie kwartier tot een uur rijden vanaf Nice) een leuk vakantiehuisje.

We hadden een heel leuk vrijstaand huisje gevonden met zwembad voor 500,00 in Mandelieu maar nu bleek vandaag bij ontvangst van het huurcontract dat de borg 2000,00 is en dit vinden we echt teveel.

Ik ben op google aan het zoeken, maar misschien hebben jullie nog suggesties? Of weten jullie nog een leuke website met woningen, dat is ook van harte welkom.

Groetjes Annemie

PalermoZ

Re: leuk vakantie huisje cote d'azur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:35

Kijk even op belvilla, anders misschien marktplaats! Succes en fijne vakantie!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:36

misschien een mail sturen of het voor minder borg ook kan?

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 16:04

Jenny19: Ja, op Belvilla inderdaad ook gekeken. Waar ik eigenlijk ook naar op zoek ben is nederlandse eigenaren die een huisje aanbieden in Frankrijk. Dit is geen must, maar het vorige huisje had een franssprekende eigenaar en dit maakte de communicatie niet erg gemakkelijk. Op marktplaats heb ik ook gekeken en hier was het aanbod niet erg groot.

Sjimmy: ik heb inderdaad via de mail aangegeven dat we de borg te hoog vinden. Even afwachten of hierop wordt gereageerd.