spaanse rijschool Wenen, welke kaartjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoSt81

spaanse rijschool Wenen, welke kaartjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 13:31

In april ga ik een weekendje naar Wenen en natuurlijk gaan we dan ook naar de spaanse rijschool in Wenen. De kaartjes daarvoor wil ik ook vantevoren regelen. Zodat we er zeker heen kunnen. Voor de mensen die er al een keer geweest zijn. Wat moet ik zien, want er zijn verschillende mogelijkheden. En voor de show, met welke kaartjes zie je fatsoenlijk wat? Want er zijn kaartjes tussen de 25 en 130 euro zag ik. 130 euro lijkt me een beetje belachelijk voor een show van anderhalf uur. ;)

Cemlys

Re: spaanse rijschool Wenen, welke kaartjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:34

Wij hebben een paar jaar terug gewoon voor de training gekozen. Was ook al zat duur en je krijgt ook rondleiding enzo. shows deden ze volgens mij ook niet op het moment dat we er waren.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:43

Wij konden afgelopen zomer alleen naar de training omdat er toen geen shows werden gegeven. We hadden een studentenkaartje voor €7 euro pp (oid), maar we vonden er niet veel aan. Kon net zo goed met vriendinnen hun rijles meekijken ;)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 15:13

Daarom gaan wij dus als er wel shows zijn. Daar zoeken we het weekend op uit. :) Maar in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:49

Ik zou voor zitplaatsen kiezen, want ik was op een bepaald moment wel echt moe gestaan hoor. Show vond ik trouwens zeker de moeite waard.