Zijn er hier mensen die er zijn geweest of er zelfs ook hebben stage gelopen? Ik ben erg benieuwd naar verhalen over het land! Over de cultuur, het eten, de must sees, etc!
Alvast bedankt
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Stinkmodder schreef:In februari 2012 ga ik voor zeven maanden naar Indonesië. Ik ga vijf maanden stage lopen in Jakarta (bij een advocatenkantoor) en daarna twee maanden met mijn vriend reizen.
Zijn er hier mensen die er zijn geweest of er zelfs ook hebben stage gelopen? Ik ben erg benieuwd naar verhalen over het land! Over de cultuur, het eten, de must sees, etc!
Alvast bedankt!
Hebben rondreis gedaan van Java/Jakarta en dan langzaam naar Bali, met fox!
(16daagse rondreis Java&Bali.) Maar 7 maanden in Jakarta
Ik was blij dat we daar na 1 dag alweer weg gingen!
Bah wat een stink stad !
Echt een aan rader!
Java is voornamelijk moslim dus als je snel wakker word kan je beter oordoppen mee nemen anders hoor je om 5uur snachts de moskee. Het eten (voornamelijk rijst) is ook echt super lekker ! 
Wat vond je van Hongkong dan? Dat vond ik namelijk helemaal geweldig! Ik dacht: dan moet Jakarta ook leuk zijn
Athans dat gedeelte waar we met het hotel zaten niet, maar het centrum was wel echt top indd!
Ook mooie benzienswaardig heden natuurlijk!
Al die winkels, chineese teksten echt leuk om een keer geweest te zijn indd! Maar zou er geen 2e x heen hoeven! Alhoewel misschien wel weer met stop over om te winkelen(a)