In februari ga ik naar afrika met mijn vriend en schoonfamilie, super gaaf en ik heb er enorm veel zin in!
Nu is de vraag, via cheapticketts kost een ticket bij de emirates €688 euro dat is al snel 200 euro minder dan bij bijv. Klm. We maken dan een tussenstop in dubai.
Heeft iemand ervaring hier mee? Ik hoor het graag van jullie!
Ik heb wel met Emirates gevlogen, naar Thailand, via Dubai. Dat was volgens mij een prima vlucht!! Misschien een tip: plan als je genoeg tijd hebt, een paar dagen om tijdens de tussenstop een paar dagen naar Dubai te gaan Tis zo mooi daarzo!! Dan kan je na die paar dagen weer doorvliegen. (of naar Afrika op de heenweg of naar huis op de terugweg)
Ik vind Emirates een hele fijne vliegmaatschappij, ook met het eten (-> vegatarisch) deden ze niet moeilijk. Ik heb ook een tussenstop gemaakt op Dubai. Heenvlucht was crisis en rennen op het vliegveld ('Moeten jullie die en die vlucht hebben? Dan moet je rennen, het vliegtuig vertrekt!') Maar het is zeker de moeite waard, leuk om even rond te kijken! Veel plezier nog
Miss_m
Geplaatst: 09-10-11 21:33
Emirates vliegt (bijna) altijd via Dubai! (hoofdkantoor zit daar ) En Emirates is geweldig schermen in alle stoelen met megaveel films, alles netjes geregeld, camera's op en onder het vliegtuig kun je toch naar buiten kijken als je niet bij het raam zit. Je kunt spelletjes spelen tegen elkaar via dat systeem, ben ff de naam kwijt.
Let ook ff op de stewardessen, die hebben geweldige hoedjes aan het begin van de vlucht die ze al snel afzetten . (overigens had ik de laatste keer helaas een "oud" vliegtuig waardoor alles een beetje tegenviel maar alle andere vluchten waren echt super! Alles was nog prima geregeld )
Soms scheelt het ook vanaf welk vliegveld je vliegt. Bij ons scheelde het bijna €200 als we vanaf Düsseldorf naar de Malediven vlogen in plaats van vanaf Schiphol. Dusseldorf is ook nog eens dichterbij vanaf ons. Kijk dus goed of je goedkopere tickets kunt krijgen door vanaf een andere luchthaven te vliegen.
Lous
Geplaatst: 10-10-11 13:35
Bij deze is mijn broer,ook vanuit Dusseldorf gegaan. De service aan boord en het eten zijn bij Emirates ook heel goed.
Eindhoven heeft volgens mij alleen cheap flights. Je zou ook kunnnen kijken voor brussel. Vrienden van mij zijn deze jaar nog vanaf brussel naar zuid afrika geweest voor 500 euro. ( retour)
1234
Geplaatst: 10-10-11 14:19
oohwjaah das indd nog een handige tip, vlieg via Dusseldorf ofzow wanneer het kan, veeel goedkoper dan Schiphol!! Wij gaan ook bijna altijd via Dusseldorf.
Dodgejr
Geplaatst: 10-10-11 14:20
Emirates....doen!!!! beter dan menig andere vliegmaatschappij hier uit nederland, fijne vakantie!