ik ga dat doen
7 februari vertrek ik,
Na 7 jaar middelbare school 
't enige punt is dat je wel al je spaargeld er doorheen jast in een half jaartje.... En het gewoon erg duur is. Maarja, ik denk dat het een 'onbetaalbare' ervaring gaat worden.. En dat het z'n geld wel waard is. En dat het iets is wat je je hele leven bij blijft etc.
Maargoed, wel iets om rekening mee te houden, veel mensen onderschatten het denk ik ('hoi, ik heb 2000 euro gespaard. Kan ik nu naar Australië!? Groetjessss!') . Ik ben nu een half jaar aan het werk, heb spaargeld en financiele steun van ouders, en kom niet ruim uit ofzo (als het goed is heb ik in feb. 8000 pleuries bij elkaar verdiend
Wat neerkomt op 1000 euro in de maand +ticket ) Maarja, als je maar een half jaar gaat heb je nog een half jaar om het bij elkaar te verdienen
!
Dus ja, ik zeg..doen ! Moet wel zeggen dat ik zelf heel veel twijfels heb gehad, en zelfs toen ik voor mezef besloten had het echt te doen.... Ik het heel lang heb uitgesteld om een ticket te boeken omdat ik het zo'n grote drastische stap vond. Maar nu mijn ticket geboekt is zijn alle twijfels weg en heb ik er alleen maar superveel zin in!
Verder ben je echt niet de enige die als 18 jarige (oid. ?) naar australië gaat, dus om die reden zou ik het zéker niet laten. Alleen nogmaals, als je iets ouder bent heb je mss iets meer financiele mogelijkheden. (maar mss ook niet
)