Zonvakantie met baby, bestemmingstips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline81

Zonvakantie met baby, bestemmingstips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 12:49

Ik wil volgende week op vakantie met man en zoontje van 7 maanden. Ik vind het heel lastig om iets te vinden wat duidelijk geschikt is om met een kleintje naar toe te gaan. Glijbanen en dat soort dingen zijn natuurlijk nog helemaal niet interessant. En juist als je gaat zoeken op vakantie met baby kom je bij dat soort dingen uit.
Wat ik vooral leuk zou vinden is als er een pierebadje is met voldoende parasols en als je in de omgeving kan wandelen en dingen kan bezichtigen met een buggy. Ik was eigenlijk van plan om met de auto te gaan maar volgens de weersvoorspellingen is het dan binnen een straal van 1300km overal slecht weer.

Ik ben nu aan het kijken naar bijvoorbeeld algarve en costa de la luz. Graag jullie ervaringen!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 12:50

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Zonvakantie met baby, bestemmingstips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:01

:) Wij hebben toen mijn dochter 10 maanden was een huisje in Spanje gehuurd met zwembad voor ons zelf. De veranda hadden we als "waterspeelparadijs" voor mijn dochter ingericht. Ze zat daar uit de zon met een eigen zwembad van 1 meter en een grote emmer water erin. Daar kroop ze continue in en uit. Dat ding ging ook met een parasol mee naar het strand. Kind vond het helemaal top en heeft zelfs haar eerste pasjes los op het strand gezet.

Kortom, het maakt niet uit waar je heen gaat, voor je kind is altijd zoiets te maken. Goeie wandelwagen die ook op lastig terrein goed rolt is een andere aanrader.

Caroline81

Re: Zonvakantie met baby, bestemmingstips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 13:30

@tones: bedankt, heb even gekeken maar kan alleen nu costa dorada boeken zo te zien en dat is ook niet echt geweldig weer in de herfstvakantie
@anne: waar in spanje ben je geweest?