jaja ik heb het weer ga lekker als alleen staande moeder met mijn dochter goedkoop naar slagharen toe scheeld mij met dank aan deze site 124 euro das voor mij veel geld...al is het maar 2 nachten maar toch 3 volle dagen park.
ik ben zo happy lekker even weg zonder dikke kosten zijn er hier meer mensen met de ervaring hier lekker weg voor weinig geld..
Leuk hoor Ik heb ook al meerdere keren iets 'gewonnen' met vakantieveilingen.nl. Er was trouwens nog een topic over vakantieveilingen, maar kan hem niet meer terug vinden
Dat plezier zal wel Lukken dochter is dol op achtbanen Hihi maar dan heerlijk 3 dagen keutel word 1 januarie 4 maar nu al zoekend naar gevaar Hihi ze weet het nog niet zal het der morgen vertellen.
Leuk hoor! Geniet ervan! Ik heb wel eens kaartjes voor de Apenheul gewonnen, ik denk dat ik binnekort daar ook wil mee bieden voor me E-Rijbewijs, denk dat ik dan ook wel een stuk goedkoper kan uitkomen..kweenie of er mensen zijn die dat via vakantieveilingen al een keer hebben gedaan?
Oh ok, ik geloof dat je alleen niet zelf de datum mag bepalen dan he? Ik wil het namelijk in 1 dag doen maar ik moet wel van te voren weten welke dag het word en dat kan je niet kiezen geloof ik
Ja idd daar kijk ik ook eerst naar ga de site op en reken uit wat het kost nu slagharen koste 3 dagen 179 euro VIA de veilig heb ik 3 dagen voor 50 euro dat scheeld heel veel geld en zondag ga ik naar dolfinarium voor 25 euro met 2 personen dus dat scheeld de helft dan is de veilig leuk Hihi
Nathalie
Geplaatst: 12-10-11 14:01
marenmar85 schreef:
toch moet je vaak wel opletten hoor want soms ben je toch nog goedkoper uit als je bij bijv hotel zelf kijkt en het uitrekend komt hetgoedkoper uit
maar het blijft leuk
Je doet zelf een bod he? Dus je moet gewoon weten waar je op biedt..
met etensbonnen wel uitkijken, ben 2 keer uit eten geweest via vakantie veiling, en 2 keer was het echt niks. Je kon merken dat je anders behandeld werd als je met zo'n bon aan kwam zetten. (misschien niet bij alle restaurants zo, maar wel bij de 2 waar ik ben geweest).