Belgische Bokkers opgelet. Een internet-kennis van mij komt van Venezuela naar Gent eind oktober om naar the FACTS te gaan. Ja, 't is een reisje maar ze wil dolgraag Dirk Benedict ontmoeten. Nu heeft ze echter geen flauw idee van afstanden etc in Belgie.
Hoe kan zij het beste van Brussel naar Gent reizen en dan met name naar het Sint Pieters station (trein)? En waar vind ik evt een site met treintijden erop (ofzo)
Ze moet naar Flanders Expo en op de site daarvan heb ik al aanwijzingen gevonden vanaf Gent Sint Pieters treinstation met de tram.
Google eens 'trein belgie' en je vindt de belgische ns.nl
Zilfstar
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 17:24
Yup, die had ik. Maar nu nog treinstations in Brussel zelf. hoeveel zijn er? Heb (nog) geen idee welk hotel ze verblijft bijv. Heb dat net wel even gevraagd.
Vind het wel leuk dit uit te zoeken en wrs ontmoeten we elkaar ook op de convention.
In Brussel heb je Brussel Noord, Brussel Centraal en Brussel Zuiden. Brussel Centraal is (shocking ) het meest centrale, vlakbij de Oude Markt. Er lopen rechtstreekse treinen tussen Brussel en Gent St. Pieters. Uren kan je opzoeken op de site die ik hierboven heb gegeven, dat is de website van de treinmaatschappij van België
Via www.delijn.be routeplanner kun je ook je vertrekplaats aan aankomstplaats invoeren, en dan geeft de site je netjes welke bus/tram/trein/wandelroute je moet nemen.