Citytrip? Waarheen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boemklatsch

Citytrip? Waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 11:55

Rond februari willen vriendlief en ik een citytrip boeken, maar we hebben absoluut geen idee waarheen. :o

Milaan, Rome en Londen vallen af, evenals Berlijn oid. Landen zoals Noorwegen, Zweden, Ierland etc. trekken me heel erg, maar richting Italië/Spanje/Griekenland/Frankrijk ook allemaal prima.
Ben dus vooral opzoek naar ervaringen van mensen waar ze heen zijn geweest, waar wat te doen / te zien is oid.

MarliesV

Re: Citytrip? Waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:00

Barcelona!

Tenminste, daar gaan wij heen in November, hoe het er dus is geen idee, dat kan ik je dan pas zeggen.

Wij zijn inmiddels in Wenen geweest (erg mooi!, heerlijke stad, veel te zien en te doen), naar Oslo (leuk maar niet zo top als Wenen) en naar een aantal steden zoals Milaan die jij al noemt die afvallen.

Hoe noordelijker je gaat hoe meer kans dat je in de sneeuw komt. Ik vind het prachtig maar je moet er wel van houden natuurlijk.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:03

Stockholm is prachtig!!! Je hebt de binnenstad, het water en een prachtige omgeving. Ik ben er weg van!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:07

Istanbul!!!!!! 5 dagen geweest maar zou er nog wel een week kunnen doorbrengen, zoveel te zien.
Barcelona, ook heel veel te zien en heerlijk eten.
Lissabon, veel te zien maar niet zo heel groot als Barcelona of Istanbul, dus prima te doen in een paar dagen.
Parijs, dichtbij en je raakt er nooit uitgekeken, eventueel te combineren met Disney

En waarom geen Rome? Het is daar zo mooi, zijn er eind maart geweest dit jaar en zou er zo weer naartoe willen, heerlijke stad, lekker pizza eten en zoooooveeeeel te zien.

St. Petersburg vond ik ook heel indrukwekkend maar in februari geen aanrader, donker en koud.
Athene is ook erg mooi, maar geen idee of Griekenland nog bestaat in februari :+ En wat de situatie daar dan is, gezien de crisis.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 13:45

Barcelona! Zeker weten!
Wij zijn ook in Februari geweest, en hadden 20/25 graden.
En er valt zoveel te zien! Zijn genoeg topics over te vinden, maar vooral bezoek aan Camp Nou is ook echt wel een must! Eventueel ook wedstrijd. Nog beter!