Wie gaat naar Mallorca 2012?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loei

Wie gaat naar Mallorca 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 14:29

Hoi hoi :)

Ik zit hier niet erg vaak op, dus ik hoop dat dit topic hier goed zit :)
Ik ga met 2 vriendinnen zijn 17, en gaan naar Mallorca in Juni 2012.
We gaan van 10 tot 18 Juni. We zitten in een Appartement in Cala d'Or.
We zijn van plan om ook een dag/nacht uit te gaan in El Arenal. Maar ik
ben erg nieuwschierig naar julie belevenissen in Mallorca. Wat moeten we
gezien hebben, en kunnen we echt niet missen? Wat is leuk? Uitgaan tips?
lekker eten?

Ik heb genoeg dingen op internet al wel gezien, maar reacties
van mensen vind ik ook erg leuk. Waar zaten julie? hoelang?

Groetjesss.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:36

Ik wil ook naar Mallorca in 2012. Ik denk naar Viva Tropic of Viva Blue. Alcudia.

Tyrzavm

Re: Wie gaat naar Mallorca 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:39

Ik heb dit jaar in cala d'or gardens gezetten , super hotel alleen ze zetten bij het hotel keihard muziek op rond 10 uur s'morgens ( door animatie team ) . Er zit een klein strandje naast , wel leuk :) Heb er van genoten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:40

Ik ga over 8 dagen naar Mallorca, maar ik ga niet om feestredenen, ik ga een weekje lekker bijkomen samen met mijn vriend :)

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:53

Ik ga over 2 weken richting Mallorca samen met mijn vriend. Zitten in Marina Son Rigo, Playa de Palma! Als ik meer info heb zal ik het wel doorgeven. (ik ga wel na het waterpark in El Arenal, dat staat vast)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:13

Nee, je topic staat helaas niet goed :D Ik zal een tem plaatsen, dan wordt je topic vanzelf verplaatst :)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:23

Jullie zijn er vroeg bij :D

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:26

Ik ben dit jaar in Cala d'Or geweest en wij hebben het echt super gehad! :D
Wij zaten in hotel Tamarix. Erg leuk hotel, mooie kamer en een heerlijk zwembad. Helaas lag het redelijk ver van het centrum,
dus echt stappen is er bij ons niet van gekomen. Wel zijn we een paar keer ergens naartoe geweest!

Even over het stadje Cala d'Or: het is helemaal op heuvels gebouwd (lees: soms gruwelijk steil :oo). Overal zie je palmbomen en planten,
samen met de witte gebouwen en de knalblauwe zee is dat echt schitterend! Het is verdeeld in verschillende baaien, wij zaten
bij Cala Ferrera. Heel mooi strandje, met bomen en rotsen rondom. Er staat daar ook een groot hotel en 's avonds wordt dat
ontzettend mooi verlicht :)

Wij zijn met de bus naar de markt in Felanitx geweest. Heel mooi plaatsje en de markt is groot, de kraampjes kronkelen door
de steegjes en straatjes heen. Ontzettend leuk en gezellig! Ook zijn we een middag met zo'n treintje naar de haven van Cala d'Or
geweest. Dat was echt leuk, allemaal luxe jachten en dure auto's. Een beetje alsof je in Monaco bent! Vanuit ons hotel was je
binnen een paar minuten bij allerlei souvenirwinkeltjes, ik heb er o.a. een superleuke roze Mallorca-handdoek gekocht :D

We hebben ook een vaartocht gemaakt met een catamaran, dat is echt een enórme aanrader! *\o/* :j :j
Het bedrijf heet Magic Catamarans. Wij hadden gekozen voor de avondtocht, je vaart dan om 15.30 uur uit vanuit een stadje
vlakbij Cala d'Or. De tocht kost €59 per persoon, maar je bent dan zes uur onderweg en er is een heerlijke bbq bij inbegrepen.
Onderweg wordt er 2x gestopt, daar kun je dan zwemmen en heerlijk zonnen. De zee is knalblauw en hartstikke helder.
Op de terugweg begon de zon net onder te gaan, kortom: ge-wel-dig! :D

http://i183.photobucket.com/albums/x49/ ... 373190.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x49/ ... G_3793.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x49/ ... G_3251.jpg
Wat foto's die ik tijdens de vakantie heb gemaakt :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:15

LZP -> BEU

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:41

Ik ben afgelopen augustus ook naar Mallorca geweest. Ook cala d'or. Ons appartement heette: Es Ravels. Super mooi en alles goed geregeld. Cala d'or is echt een gezinsplek en heeft een autovrij centrum. Wij hebben 3 dagen een auto gehuurt. Echt een aanrader, want de omgeving aan de westkust was echt super mooi om langs te rijden. Wij zijn ook naar Felanitx geweest, naar Palma. Wij hebben ook een jeepsafari gedaan. Mallorca is echt onwijs mooi! Have fun!

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:42

waarschijnlijk vertrek ik in april voor 6 maanden naar Mallorca.
in welk hotel ik stage ga lopen is nog de vraag..

Punta negra Resort / Club Cala barca

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 22:51

Wij zijn net terug van Mallorca, ik heb echt genoten :j er zijn wel onwijs veel duitsers.. ook zijn in oktober de aquaparks bij El Arenal dicht, maar die bij Alcudia is nog wel open :j

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:24

maandag mijn sollicitatie weggedaan! en vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen ben in het punta negra resort in Mallorca.. in playa de nova.. niet ver van El arenal!
ik zal daar van 1 mei tot 1 november verblijven achter de receptie! kan nu al niet meer wachten/ nog meer mensen die hier naartoe gaan?