In de tweede week van december heb ik een weekje vrij en zou graag op vakantie willen. Het gaat om de week van 4 tot 11 december. Mijn vraag is of het dan nog lekker weer is in Malta? Het is rond de 20 graden als ik in zo'n klimaatgrafiekje kijk, maar is er dan niet veel wind/regen etc.? Malta is erg goedkoop rond die tijd van het jaar, vandaar mijn vraag.
Tja, waarom Malta? Ben er geweest, na 4 dagen had ik het al helemaal gehad (niet veel te doen, en na 4 dagen heb je de bezienswaardigheden wel gehad) en toen moest ik nog anderhalve week. Heb nog nooit zo graag naar huis gewild als toen!
Van het weer dan kan ik niks zeggen Maar wel enkele tips; Ga keertje naar st julians en dan naar de fuego bar erg leuk! Gozo (eilandje net blue lagoon) Erg mooi land en super leuke mensen
_Rapido_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-11 18:58
Jans schreef:
Jup cyprus ligt meer richting Griekenland.. volgens een kennis van mij (die woont daar) is het dan daar ook nog heerlijk
Okee dat is ook nog een optie, dank je! Weet je toevallig ook hoeveel graden het dan ongeveer is..?
Ik ben 25 jaar geleden op Malta geweest, was inderdaad nogal saai. Zijn de Canarische Eilanden of Kaap Verdische eilanden geen optie? Volgens mij heb je daar in december nog wel lekker weer.
Boras
Geplaatst: 02-10-11 10:15
Ik weet niet hoe het op Malta is, maar in de toeristische plaatsen in Turkije sluiten in de winter veel hotels. Hierdoor zijn er weinig mensen, winkels en uitgaansgelegen worden gesloten voor de winter en de plaatsen worden doods en leeg. Ik zou goed nakijken hoe het in Malta in de winter gesteld is. Al te veel rust kan heel saai zijn.
Anoniem
Geplaatst: 08-10-11 04:40
Ik ga eind november een paar daagjes naar Gozo, tot 1 december. Malta/Gozo valt weinig regen. Ik ga er oa paardrijden en vooral voor de natuur (azure window), maar ze organiseren ook veel dagtochten met de boot, je kan er (vooral op Gozo) ook duiken. Maar eerlijk is eerlijk, ik ga alleen en ik ga dan ook voor de rust. Malta is drukker dan Gozo trouwens.