Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:Doorlopende reisverzekeringen die ik tot nu toe heb gezien zijn voor max 60 dagen of max 2 maanden. Ik zal eens kijken bij de verzekeringen die jullie noemen. Bedankt.
Anne_GTI schreef:Via Centraal Beheer en Zilveren Kruis is de dekking ook maximaal 180 dagen bij een doorlopende reisverzekering.
Spekkie; 90 euro vind ik best veel
ikenindi schreef:Bedankt Spekkie, ik zal dus even kijken naar die jij zegt
Anne_GTI schreef:Wel of niet een geneeskundige kosten dekking afsluiten hangt af van de dekking op dat gebied door je aanvullende ziektekostenverzekering. Als je alleen een basisverzekering afgesloten hebt voor de ziektekostenverzekering zou ik zeker deze dekking erbij nemen. Niet alleen buiten europa zijn de kosten van spoedeisende zorg hoger, ook binnen europa zijn er veel landen die op dit gebied veel duurder zijn.
Alle doorlopende reisverzekeringen zijn na een looptijd van een jaar maandelijks opzegbaar en sowieso per prolongatiedatum.
Voor een langere termijn dan 180 dagen zijn er veel minder maatschappijen waar je terecht kan. Google dan op doorlopende reisverzekering + backpacken. Dan krijg je daar snel inzicht in.ik weet precies hoe die regeltjes allemaal in elkaar zitten; het is mijn werk.
ikenindi schreef:Ik zit even te kijken bij reisverzekering+backpacken, maar dat is geloof ik ook niet echt wat ik zoek. Sporten e.d. zie ik mezelf nog niet doen. En ik ga voor stage, dus zal juist niet gaan rondtrekken.
ABN Amro zie ik niks op de website staan, maar die gaan me nog terugbellen. IPS Lippmann vind ik eerlijk gezegd niet heel duidelijk? :s
ikenindi schreef:Anne_GTI schreef:Via Centraal Beheer en Zilveren Kruis is de dekking ook maximaal 180 dagen bij een doorlopende reisverzekering.
Spekkie; 90 euro vind ik best veel
Ook dat is te weinig. Ik ga net een paar dagen meer en wil niet het risico lopen dat dan niks vergoed wordt...