Australie 2012 ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Australie 2012 ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 00:23

jaa,
Een beetje vroeg op de zaken vooruitlopend misschien. Maar mijn plan is dus om in januari richting down under te gaan. Ik ben zojuist geslaagd voor mijn HAVO, en nog geen idee wat ik met mijn leven wil doen. Maar dit lijkt me wel leuk. Op het moment ben ik dus hard aan het werk om mijn zakcentje bij elkaar te sparen, dus dat moet wel goedkomen. Verder heb ik een beetje een once-of-a-lifetime gevoel, aangezien ik twee paarden heb waar ik bijna niets mee kan, geen school of verplichtingen, geen vriend(en :') ) Niets dus wat me hier houdt (behalve mijn lieve kleine hondje ;( Maarja, om daar nou m'n grote droom voor te laten varen :') Toch heb ik er nu al moeite mee :(:) )

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik het echt superspannend vind, en hoe dichterbij het lijkt te komen. Hoe ingewikkelder het allemaal lijkt te worden. Om eerlijk te zijn heb ik nog helemaal geen plan, en vind ik het moeilijk er wijs uit te worden. Ik wil met een groepsreis van australianbackpackers gaan (ga dit weekend de vlucht boeken waarschijnlijk). En verder wil ik langs de oostkust reizen, want 't is mijn eerste reis hole alone (en dan meteen best wel een afstandje :P ) en dat lijkt me iets 'geijkter' en dus simpeler dan westkust. Maarja, welke volgorde en route enzoooo..... :') Geen idee! Dat moet ik eigenlijk nog zien (maar ik ben avontuurlijk ingesteld, en hopeloos chaoot. Dus als ik dalijk in Sydney zit en geen idee heb welke kant ik uit moet. Zou 't me niets verbazen _O- ). En stiekem wil ik ook wel naar Nieuw-zeeland, maar geen idee hoe ik dat er in kan plannen.

Ik ben deze zomer wel een maand met 3 andere meiden van bokt door Europa wezen trekken, dus heb al wel enige backpack ervaring haha :D

Maargoed, nu de vraag :D Iemand tips, ervaringen of plannen.....
Ben heel benieuwd :D !