Schiphol, parkeermogelijkheden??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa

Schiphol, parkeermogelijkheden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 23:22

Hoi allemaal!

Wij gaan binnenkort een citytrip doen. Nu willen we graag met de auto gaan ivm de vliegtijden, maar we zijn nog niet echt bekend met waar we de auto nu het beste weg kunnen zetten en ooit terug kunnen vinden :D Daar zijn we ook niet zo handig in! Wat is ideaal mbt parkeermogelijkheden voor 3-4 dagen, kosten e.d.?

Graag hoor ik jullie ervaringen. Alvast bedankt. :)

Bagheera_206

Re: Schiphol, parkeermogelijkheden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:26

Parkeren is een optie, maar duur. Kan zo een paar tientjes per dag zijn dacht ik. OV is dus geen optie? :( En als mensen jullie brengen?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:27

Uit een ander topic een week of wat terug:
Yessy schreef:
Als je om 20:00 terug zou moeten zijn, sta je als het goed is uiterlijk een uur later naast je auto :)

Overigens heb ik afgelopen vakantie via http://www.schipholparking24.nl/ alles geregeld en dat is me prima bevallen. Beetje onbehouwen chauffeurs maar wel errug goedkoop (±40 euro voor 8 dagen) :)

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:30

Even googlen op parkeren Schiphol en je ziet vanzelf allerlei mogelijkheden en tarieven.
Er zijn een heleboel parkings vlakbij Schiphol die zorgen dat je je auto tegen een redelijk tarief kan parkeren, je met een shuttlebusje naar de vertrekhallen brengen en bij aankomst na een telefoontje je ook weer keurig ophalen en naar je auto brengen.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:33

Als je je auto per se op het vliegveld wilt parkeren moet je er in ieder geval voor zorgen dat je bij P3 terecht komt, want dat is lang parkeren en dat is toch aanzienlijk goedkoper dan kort parkeren. (Geloof het of niet, er zijn mensen die hun auto bij kort parkeren neerzetten als ze op vakantie gaan. := ) Er staan palen met nummers op de parkeerplaats, dus je moet gewoon kijken bij welk nummer je auto staat en dit even opschrijven.

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:38

Wij parkeren altijd bij quickparking. Daar rij je naartoe...zij zetten je auto weg je word naar schiphol gebracht met n busje en al met al ben je met dat hele verhaal nog geen half uur kwijt. Kom je terug dan bel je als je je koffer van de band hebt. Zij vertellen naar welke uitgang je moet lopen en daar komen zij dan ook meteen naartoe. Echt ideaal. Geen zoektocht naar je auto en geen ellenlange zoektocht naar je auto. Uit mijn hoofd iets van 70euro per week oid?
Nou ja google anders even. Kun je het niet vinden pb m dan even dan vraag ik even gegevens aan mn moeder.

Succes en alvast een goeie reis!
Gr leonie

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:40

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:45

Veulen84 schreef:
Er zitten verschillende van die bedrijven:
Misschien dat deze link je verder helpt: http://www.parkeren-schiphol.com/

Als je op tijd reserveert betaal je maar € 5 per dag, je hebt wel een creditcard nodig om in en uit te rijden. Dat is voor mij goedkoper dan met de taxi en trein naar Schiphol. Er gaan om de 10 minuten bussen van en naar de vertrek/aankomsthal en P3 (= lang parkeren).

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 02:10

Jeetje wat is dat verschrikkelijk duur :oo
Door emigratie vliegen wij op dit moment nogal wt heen en weer naar Canada en daarom vliegen we via duitsland (vliegen i veel goedkoper). Maar daar betalen we 100 euro voor 4 weken.

Kun je niet beter met de trein?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 02:52

Ik woon in Purmerend, en daar is parkeren bij het station gratis.
Tel daarbij op: een treinkaartje richting Schiphol, en je bent een stuk goedkoper uit dan het parkeren van je auto op een parkeerplaats bij Schiphol.
En als je echt niet wilt dat je je auto op een gratis parkeerplaats bij een station neerzet, heb ik ook nog een alternatief voor je.
PB me maar....

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:26

schiphol smartparking .. moetje voor de 1e dag ofzo een vast bedrag betalen.. en dan 5 euro perdag ofzo??

of is dat lang parkeren??

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:28

LZP --> BEU

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:29

Bij mijn werk aan de overkant (Roelofarendsveen) zit zo'n schiphol parking. Je wordt dan met een busje naar schiphol gebracht en weer opgehaald. Heb echt geen idee wat dat kost, maar mocht je daar interesse in hebben, kan ik dat altijd even voor je navragen daar.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:21

Als je alleen reist is de trein misschien goedkoop, maar als je met 2 of 4 personen bent, dan ben je in de meeste gevallen goedkoper uit met "lang-parkeren".