afdelings/teamuitje omgeving Best/Eindhoven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wennii

afdelings/teamuitje omgeving Best/Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 14:45

Hoihoi,

Ik heb met een collegaatje de leuke taak om in het najaar nog een afdelingsuitje te organiseren.
We zijn met 30-40 personen, afhankelijk van hoeveel er meegaan, en hebben bij 40 personen ongeveer 10 euro p.p om te besteden.
Als er minder personen meegaan, wordt het budget ietsje groter.

We willen de mensen tot 12.50 bij laten leggen, dus mag het zeker niet meer dan 22.50 p.p. kosten.

Ik heb zelf al op verschillende sites gekeken en de percurssieworkshop van OneMotion hebben we al als optie, maar we vroegen ons af wat jullie nou leuk zouden vinden om te doen en misschien heb je wel tips!

Kook-/taartenworkshops zijn meestal te duur en we willen kijken of we er in ieder geval een klein hapje/drankje bij kunnen doen...

Ik ben benieuwd!

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:08

Wet een opdracht :D Maaruh .. voor 22,50 een activiteit én drankje/hapje zal dan erg moeilijk worden. Je zou dan moeten zoeken naar een all-in activiteit maar de vraag is hoeveel hapjes/drankjes je er dan bij wilt hebben. Ik zou denken een activiteit voor 15 euro en 7,50 koffie/gebak o.i.d. per persoon. Je zou eens kunnen zoeken op activiteitenbureau's. Ik weet niet ik welke plaats je het uitje wilt organiseren maar ik vond b.v. al deze websites:
http://helmond.vandaagopstap.nl/
http://www.out2fun.nl/groepsactiviteit/ ... t/helmond/

Mijn ervaring is wel dat 'goedkopere' activiteiten als boerengolf, fietsen e.d. toch niet altijd als even leuk wordt ervaren.
Misschien kanovaren met een kleine picknick?? ;) In ieder geval succes!

Suusie22

Re: afdelings/teamuitje omgeving Best/Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:12

iets van survivalen ofzo??

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:15

Zoek eens op rooiesok.nl - Bart is een ex uitsmijter die ik ken en organiseert leuke bedrijfsfeestjes op maat!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 15:15

Ja dat klopt het is een opdracht haha. Nou we waren inderdaad al zover dat we de activiteit zelf rond de 15 euro wilden laten uitkomen en dan inderdaad iets van koffie/gebak. Eten erbij hoeft niet perse.

Ik had dan al OneMotion gevonden. Die twee ga ik gelijk even kijken, misschien hebben die ook wel iets leuks! thnx voor je tip!

En idd... boerengolf en fietsen is niet altijd leuk. We hebben een tijdje terug dan al een uitje gehad, toen hadden we linedance workshop (heb ik gedaan, dus was voor niks), kegelen en schilderen, aansluitend bbq. Dus bowlen kunnen we nu ook niet doen eigenlijk, dat lijkt teveel op kegelen. Was anders nog wel een idee geweest.

kanovaren is ook leuk, ik had al gevonden dat je dan op de dommel kon varen, maar met het weer de komende tijd moeten we even kijken of we niet beter iets binnen kunnen doen.

Ik zoek vrolijk nog even verder :D ook met jouw tips!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 15:16

Dioxide schreef:
Zoek eens op rooiesok.nl - Bart is een ex uitsmijter die ik ken en organiseert leuke bedrijfsfeestjes op maat!

:') wat een naam hihi. ik ga kijken!

survival hebben we ook al aan zitten denken, maar dat is vaak toch vrij prijzig. 29.95 pp ben je zo al kwijt... dat had ons anders echt superleuk geleken!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:17

Zo heette zijn voormalige café in Valkenswaard :)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 15:24

Hij heeft over het algemeen ook wel dure uitjes. Nou ja, voor een normaal bedrijfsuitje is dat niet zo erg, maar voor ons wel met ons niksie-budget wat nog over was van de vorige keer haha

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:30

Wat voor tijd besteding moet het zijn?
Voor een middag of avond vulling: http://www.sintservattumus.nl/
Bierbrouwerij waar ze (ook als je niet van bier houdt) een erg grappig verhaal doen,
je krijgt wat bieren te proeven, hapjes, er valt (gezien het budget) nog wat extra's te regelen.
Misschien een taxibus ofzo?! ;)

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:29

Ik weet niet hoe duur het is maar ik ben ooit naar inspiration point in valkenswaard geweest dat was echt heel gezellig!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:38

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:38

Ik ben zaterdag toevallig in best naar toonvertier.nl geweest.
Was wel leuk om te doen ;)

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:39

Piet Plezier of zoiets zit toch in Best?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:43

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 20:13

Vonnie84 schreef:
Piet Plezier of zoiets zit toch in Best?

Ja dat is toon vertier :) Maar helaas is het een uitje voor medewerkers van gemeente best. 80 % van die mensen komt uit best, dus toon vertier komt ze de neus uit :)

Bierbrouwerij is op zich wel heel leuk, ik zal morgen eens kijken of het iets is.

Inspiration point heb ik toevallig straks gekeken, maar dat is geloof ik bijna 60 euro pp... dus dat valt af :)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 20:16

Iris: daar zitten wel hele leuke dingen tussen! Even kijken of we iets met het vervoer kunnen regelen.
Op aquabest kun je een deel van die activiteiten ook doen, en dat is natuurlijk te fietsen.

alvast thnx voor de tips mensen!

Ohja, ik zag dat iemand vroeg wat het voor activiteit moest zijn. Het is een middag/avond activiteit. Vanaf een uur of 4... We willen kijken of we met zijn allen een frietje of iets kunnen regelen haha. We maken er gewoon een supergoedkoop tripje van :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 08:23

LZP -> BEU

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 08:57

Oh sorry wist niet dat het hier thuishoorde :) thnx voor het verplaatsen!

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:15

Dit is ook nog wel een idee misschien: http://www.city-xplore.com/

Klinkt misschien een beetje suf, maar vorig jaar hebben we dit als onderdeel van een personeelsuitje gedaan en het was erg grappig. Volgens mij is het iets duurder geworden (je bestelde destijds "per persoon" meen ik mij te herinneren, maar het leek me nogal onzinnig om een pakket per persoon te hebben. De pakketten waren toen iets van 15 euro, dus was ik voor E 60,= klaar voor 4 teams ;-) Zal niet de enige geweest zijn die dat zo aanpakte, dus vermoedelijk vandaar inmiddels een gewijzigde prijsstelling :oo ).

Als je teams van 7/8 personen laat maken, dan kom je voor de prijs per persoon ook nu echt wel heel leuk uit (5/6 euro). Begin en eindig bij een leuk (eet)café waar je een simpel menuutje laat samenstellen (hoofd- en nagerecht en koffie bijvoorbeeld) en het gaat je echt wel lukken voor die E 22,50! Drank zou ik dan wel door iedereen persoonlijk af laten rekenen. Als de een het houdt bij een glaasje water, terwijl de ander liever cola-met-een-tic drinkt, dan kan iedereen dat voor zichzelf beslissen en krijg je geen scheve gezichten.

Succes met de organisatie!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 13:37

thnx voor je tip!

We hebben zo een brainstormsessie en dan gooi ik alle opties van dit topic die binnen budget/reisafstand/haalbaarheid voor ook de wat oudere medewerkers even op tafel!

Puck79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:47

Hey Wendy ! Wij gaan toevallig met het werk deze week een solextour doen in de regio Best (bij Toon Vertier) met een tussenstop voor een drankje bij een restaurant. 's avonds gaan we eten bij een Italiaan in de buurt, kunnen een pizza uitkiezen voor 10 euro.