Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mikkie schreef:Het ligt er natuurlijk maar helemaal aan wat je wilt. Wil je luxe, of hoeft dat voor jullie niet zo?
Volgens mij is dit wel een leuk hotel: http://www.beaumont.nl
Heranda schreef:Iemand ervaring met de StayOke in Maastricht (als ik zo brutaal mag wezen dat in dit topic te vragen)?
Sta op het punt om met 3 vriendinnen een privé 4 persoons kamer te boeken daar voor 2 nachten.
Heranda schreef:Iemand ervaring met de StayOke in Maastricht (als ik zo brutaal mag wezen dat in dit topic te vragen)?
Sta op het punt om met 3 vriendinnen een privé 4 persoons kamer te boeken daar voor 2 nachten.
ireentje87 schreef:Hoi!
Ik kan helaas nog niet reageren in het topic, maar hier een paar tips waar je ook leuke arrangementen kunt vinden voor een leuk prijsje... dan heb je meer geld over voor activiteiten tijdens het verblijf![]()
Op hotelspecials.nl , weekendjeweg.nl , weekendcompany.nl en hotels.nl kun je naast de eerder genoemde booking.com ook hele leuke arrangementen boeken voor weinig geld. Hotelspecials heeft bijvoorbeeld regelmatig een 3=2 actie, bij het hotel waar ik zelf werk (in Leusden) kost het dan 99 euro voor twee personen, 3 nachten met ontbijt. Nog iets om van Hotelspecials te weten, ze hebben ook hotelspecials.be en daar betaal je geen boekingskosten, wel vaak dezelfde aanbiedingen.
Succes!
Onderwerp: Stedentripje Maastricht!mrjlnx schreef:Oh wat een leuk idee de sauna! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. En natuurlijk mag je hier vragen!
Beaumont hotel ziet er idd goed uit! En het mag wel wat kosten hoor. Zolang het maar niet om 1000en euries gaat hihi.
Aken ook leuk idee! Zie hier ben ik dus zelf niet goed in.