Reis/annulerings verzekering vergeten, kan het nog??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Reis/annulerings verzekering vergeten, kan het nog??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 21:27

Ik bedenk me net iets vreselijks. Ik organiseer een reis naar Schotland, en nu ben ik zelf niet verzekerd ;) . Ik dacht dat ik een doorlopende verzekering had, vraag ik het net aan mijn moeder, blijk ik dat niet te hebben.
26 september vliegen we met easyjet naar schotland. Ik moet nu dus nog een reis en het liefst ook een annuleringsverzekering regelen. Kan dit nu nog? Op de site van Easyjet staat dat ik een annuleringsverzekering binnen 7 dagen had moeten regelen. Is er een andere verzekeringsmaatschappij waar dit nu nog wel zou kunnen? Het gaat mij er namelijk om dat mijn opa, oma en vader niet echt goed zijn qua gezondheid, dus mocht daar iets mee gebeuren, dan wil ik thuisblijven.
Als een annuleringsverzekering niet kan, kan ik daarmee leven. Ticket was iets meer dan 100 euro, maar dan ben ik dat maar kwijt. Maar een reisverzekering is toch wel een must. Kan ik dat nog regelen?

Ibbel

Re: Reis/annulerings verzekering vergeten, kan het nog??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:37

Reisverzekering kan je bij iedere bank/tussenpersoon afsluiten.
Annuleringsverzekering voor een al afgesloten reis zou je even moeten navragen.

RelarDevi

Re: Reis/annulerings verzekering vergeten, kan het nog??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:25

http://www.verzekeringeninhetbuitenland.nl/

Hier kan je 1 dag van tevoren nog een verzekering afsluiten, ook kan je bij sommige verzekeringen zelf de aantal dagen bepalen, verlengen op de laatste moment etc. (iig 2 jaar geleden nog). Echt heel erg handig.