Mijn eerste droomvakantie heb ik al gehad dat was 3 weken naar Amerika van de middle of nowhere naar Philedelphia en daarna naar New York. Nu over 2 jaar plannen mijn vriend en ik om naar hawaii te gaan, dit wordt flink sparen alleen aangezien deze reis zo'n 5000 p.p. kost...we zijn ook aan het kijken voor een huurhuis maar een reis naar hawaii is wel echt een droom van ons beide en ik heb toch wel zoiets van nu zijn we nog jong dus mobiel en we hebben nu nog geen kinderen dus eigenlijk zou het nu buitenom de kosten nog heel goed kunnen. Wat is jullie droomvakantie en is dit te realiseren voor jullie?
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 20:31
Daarbij is het ook wel lastig omdat ik via internet niet veel Nederlandse reisaanbieders zie voor naar Hawaii, ik durf niet zelf een ticket en hotels + auto huur te regelen bang dat het fout gaat aangezien ik er nog nooit ben geweest.
Sunnda
Geplaatst: 25-08-11 20:34
door noorwegen, zweden en finland trekken.. gewoon met twee of drie man en genieten van al het moois wat daar is.. het is zo prachtig!
Ik wil ooit nog eens naar Australie en dan ook trekken en lekker genieten van de natuur enz.
Yasmine
Geplaatst: 25-08-11 23:32
Mijn droomreis is auto huren in Amerika en dan 2-3 weken rondtrekken door de steden en National Parks. Heb ik de afgelopen 8 jaar op rij gedaan en zou niks anders willen.
Nummer 2 is bij mij ook Hawaii, maar daar ga ik begin volgend jaar in januari eindelijk heen. Ik ga een semester in Vancouver studeren en van daaruit vlieg je voor $200 naar Hawaii.
mijn droomvakantie was vorig jaar naar Antarctica.
Laura82
Geplaatst: 26-08-11 12:17
Mijn droomreis is een reis naar Nieuw Zeeland, mn man heeft daar een aantal jaar gewoond als kind, en ik wil heel graag zien waar hij "opgegroeid" is. Verder is hij daar zo'n 4 jaar terug weer geweest, en de foto's zijn prachtig
Op zich wel te realiseren, al weten we niet precies wanneer etc, omdat ons husi in de verkoop staat. Daar hangt eigenlijk een hoop vanaf.
Illusion
Geplaatst: 26-08-11 12:20
niet 1, maar meerdere - Afrika(Kenia of zuid afrika) - Lapland (huskytocht,overnachting ijshotel enz.) - Amerika - Australie enne.. tja hawaii is ook geen straf
Narya
Geplaatst: 26-08-11 17:53
Ik ga voor Iran. Ik heb wel meer landen die ik nog graag wil zien, maar Iran is toch wel het land wat het lastigst te realiseren zal zijn. Dan moet je echt met een reisorganisatie enzo, op eigen gelegenheid (wat natuurlijk per definitie de voorkeur heeft) is gewoon niet zo heel.. verstandig
JuliaaahX
Geplaatst: 26-08-11 17:56
- Ik zou graag terug willen naar Bangladesh. Daar ben ik één week geweest in twee steden. Daar heb ik vooral projecten bezocht van een grote organisatie daar. - Ook wil ik heeel erg graag naar Israël, dat lijkt me echt een prachtig land - NY! De reis is geboekt voor de kerstvakantie - Afrika, Zuid-Afrika, Kenia of Tanzania - Ik ben zo'n idioot (:+) die graag naar Somalië of (nu bv.) Libië. Hartstikke gevaarlijk natuurlijk, dus dat gaat er niet inzitten
Ik heb echt veel droom reizen! Zou heel graag een keer naar de galapagos eilanden gaan, hierna naar bora bora en paas eiland !
Lijkt me trouwens ook onwijs gaaf om door al die zuid amerika te trekken! En dan naar : surinamen, mexico, brazilie, costa rica, guatamala, nicuracua, panama, chili argentinie en dan nog de zuid pool mee pakken!
**Wacht op een geldboom** Naja al zou ik al die reizen ooit apart kunnen betalen zal k allang blij zijn!
GummyBear
Geplaatst: 26-08-11 21:40
Och, er zijn nog zoveel plekken waar ik een keer heen zou willen. New York, Miami, Hawaii, Afrika, Australië, Curacao.. Iemand geld teveel?
ik wil : : Amerika rondreis - australie ook rondreis+nieuw zeeland en dan nog afrika
Ntlie_
Geplaatst: 29-08-11 13:05
Mijn droomvakanties waren Mexico 2009 en Cuba 2010. Nu heb ik nog zoveel 'droomvakanties' in de planning staan, waaronder een keer een safari in een Afrikaans land.
Nu net terug uit Fuerteventura, niet zo zeer mijn droomvakantie maar oh wat heb ik het daar heerlijk gehad.
rondreizen in noord scandinavie, met de trein naar moskou daar overstappen naar beijing en weer terug en ach.....te veel om op te noemen
daNiielle_
Geplaatst: 29-08-11 13:09
De vakantie van dit jaar, wat hebben wij een geluk gehad.
Mijn vriend en ik hadden een 8 persoons huisje voor ons alleen, mijn zus + dochter zouden mee gaan, daarom hadden mijn ouders een extra huis geboekt. Zij ging op het laatste moment niet meer mee. We hadden daarbij ons eigen zwembad, en binnenshuis was alles superdeluxe.
Op de dag dat wij aankwamen, waren mijn ouders er al een week. Zij hadden in die week een nieuwe boot gekocht. Wij konden zo iedere dag heerlijk naar een prachtige baai varen, en daar zwemmen.
's Avonds gingen we dan gezellig met zijn allen uit eten. (ouders, opa+oma en wij) Daarna over het strand richting huis.
Ja ik vond het super gezellig, een vakantie met mijn vriend alleen, en toch ook met je familie.