parkeren schiphol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chippie

parkeren schiphol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 16:01

Binnenkort gaan we op vakantie, en gaan met de auto naar schiphol (en dan naar de zon!) *\o/*
Vorig jaar hebben we ook gewoon gereserveerd en geparkeert op p3, lang parkeren.
Ik hoop dat hier mensen zijn die dit ook vaker gedaan hebben.

Ik zag dat je via smartparking ook op p3 komt te staan, maar dan goedkoper.
Met reserveren (op internet) vroeg ik mij af; verwachtte terugkomst is om 20.00 uur.
Zou het dan voldoende zijn om te reserveren tot 23.59 diezelfde dag?
of zou ik een dag langer moeten reserveren (en dus extra betalen) met het oog op evt. vertraging?
Of maakt dat niet uit, en kun je achteraf met het uitrijden gewoon betalen als je vertraging hebt dat je dan pas bijbetaald?

Ik weet niet meer hoe ik dat vorige jaar gedaan heb :o

Wie heeft er tips voor me?
Alvast bedankt voor het lezen.

Yessy

Re: parkeren schiphol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:06

Als je om 20:00 terug zou moeten zijn, sta je als het goed is uiterlijk een uur later naast je auto :)

Overigens heb ik afgelopen vakantie via http://www.schipholparking24.nl/ alles geregeld en dat is me prima bevallen. Beetje onbehouwen chauffeurs maar wel errug goedkoop (±40 euro voor 8 dagen) :)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 09:52

Wij hebben een keer vertraging gehad toen we op smart parking stonden. Volgens mij moet je gewoon het tarief voor 1 dag parkeren betalen als je je auto te laat ophaalt, hetzelfde als wanneer je een dag extra zou reserveren. Maar als het goed is staat het in de voorwaarden heel duidelijk uitgelegd :)

@Yessy: wel als je op tijd land, maar dat is bij mij de helft van de keren niet zo...

chippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 20:15

Bedankt voor jullie reacties,
Ik heb nog even goed gezocht, en de algemene voorwaarden doorgeworsteld.
Daar staat dat als je met creditcard betaald, dat het gewoon wordt verrekend bij een langere parkeertijd.
Dus dat zal wel goed komen dan.
Heb besloten om in ieder geval nog even te wachten (3 weken voor vertrek) met boeken van het parkeren.
Dan krijg ik als het goed is de tickets met de definitieve tijden.