Tips gezocht: weekend weg met 4 dames

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annumarie

Tips gezocht: weekend weg met 4 dames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 13:13

Hallo,

Ik wil voor de herfst een weekendje weg organiseren voor mijn vriendinnen en mezelf en ik was benieuwd of iemand me hier wat tips kan aandragen. We zijn allemaal rond de dertig jaar oud en willen 2 nachten weg. We willen graag wat ondernemen en een beetje gezellig kunnen eten/stappen. En het zou fijn zijn als het voor normaal budget kan en het moet op auto-afstand van Eindhoven zijn (= ongeveer 250 km rond Ehv). Iemand tips voor een gezellig/origineel weekendje weg voor een paar dames? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Alvast bedankt!

Gr. Annemarie

kuzznathalie

Re: Tips gezocht: weekend weg met 4 dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:14

op weekendjeweg.nl kun je al je eisen aangeven en is meestal ook niet zo duur!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:17

LZP -> BEU

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 13:18

Ja, maar daar is het lastig terug te vinden wat er werkelijk in de buurt te doen is; in iedere advertentie geven ze aan dat het hotel bv in een gezellige buurt ligt, maar dat kan dan nog vies tegenvallen. Daarom ben ik opzoek naar ervaringen van mede-bokkers... om niet misleid te worden door de mooie woorden in een reclame plaatje.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:22

Weekendje Brussel/Antwerpen? Thermen/kuuroord?
Zitten er genoeg binnen auto afstand, op vakantieveilingen.nl en dergelijke kan je hier leuke aanbiedingen voor vinden om het betaalbaar te houden.

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 13:27

vakantieveilingen is idd een goed idee!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:27

Valkenburg? Ben ik laatst ook met vrienden geweest! Onwijs gezellig stappen/uitgaan/eten. Landall park zit op de Cauberg, loopafstand van het dorp. Thermae 2000 in de buurt, je kunt de grotten bezoeken en wij hadden het huisje 3 nachten gehuurd, anders moesten we er zondagmorgen vroeg al uit wat absoluut niet ging werken voor ons. €100,- pp en we hadden een 6 persoons huisje.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:29

ik doe op weekendjeweg altijd het hotel op internet opzoeken, dan kun je ook kijken wat er in de buurt is :j Zo heb ik in duitsland niet ver over de grens met vriend een hotel geboekt met zwembad en sauna, 2 nachten incl. ontbijt voor 80 euro. En er waren leuke dingen in de buurt, want die had ik zelf opgezocht :)
Valkenburg is ook erg leuk, zijn ook leuke dingen te doen :j Een weekendje Amsterdam vind ik ook altijd wel gezellig!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 14:56

Wat wil je precies? Je zou namelijk best bij ons terecht kunnen. Vrijdag aankomst, zaterdag lekker de hele dag naar de Welnessboot in Mill, zondag lekker uitslapen, laat ontbijten, dan naar de Heksenboom voor een lekker fietstochtje op de familiefiets, bbq-en of lekker pannenkoeken eten bij de Pannenkoekenhoeve en je weekend is alweer voorbij :D
Zo zijn er ongeloofelijk veel mogelijkheden, paintballen, lasergamen, shoppen in Uden, westernrijden bij Wendy van Osch, Griekse, Italiaanse eetgelegenheden , brunch etc. etc. Laat maar weten wat je graag zou willen doen en ik regel het voor je!
Je kunt natuurlijk ook je paard meenemen en lekker een buitenrit gaan maken :D
Voor meer informatie www.peelhoven.nl

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:22

Mijn vriendinnen en ik gaan elk jaar een weekend weg samen. Meestal gaan we naar Den Haag, Kijkduinpark. Zit je dicht bij Den Haag en Scheveningen. Op vrijdagavond gaan we meestal in Den Haag op stap, zaterdag lekker uitwaaien op het strand, er is een sauna en bubbelbad in het huisje, op zaterdag uit eten in Scheveningen en naar de Crazy Piano's. Is altijd een ideale locatie!