Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ntlie_ schreef:Ik ben vier keer in Egypte geweest, allevier de keren voor een zonvakantie in Sharm el Sheikh.
Ik ben twee keer in april geweest, een keer in oktober en een keer in december! Denk dat ik de temperaturen in oktober het meest aangenaam vond, toen was het het warmst (ik houd er van om weg te branden) en de zee ook het fijnst van temperatuur!
Ik ben drie keer in Dreams Beach Resort geweest, echt een geweldig mooi hotel en vriendelijk personeel. Ook ben ik een keer in Shores Golden Sharm geweest, dit hotel was een stuk kleiner en voornamelijk op Italianen gericht maar ondanks dat heb ik het daar ook erg naar mijn zin gehad!
Vanuit Sharm el Sheikh heb ik verschillende uitstapjes gemaakt, ik heb een paar keer de Sinai bezocht (per kameel, quad en jeep), ik ben naar het Katharinaklooster en naar Dahab geweest, en ik ben vanuit Sharm met het vliegtuig een dagje naar Cairo geweest om de piramides etc te bekijken!
Zou nog graag een keer naar Luxor willen.
Ntlie_ schreef:Haha allemaal Dreams Beach gangers!
Wanneer zijn jullie er geweest?
Piramides vond ik ook heel indrukwekkend, een van de meest aparte dingen die ik ooit heb gezien..