Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blue_sky schreef:Wij zitten altijd in een ** hotelletje Hotel Eden Montmartre in de Rue Ordener vlakbij de Porte Clignancourt. Het is netjes, niet te duur, ligt vlakbij het metrostation en in een leuke buurt met voldoende barretjes en restaurantjes plus een heel leuk marktje. 's Avonds kan je te voet de trappen op naar Montmartre.
Equimotion schreef:In september ga ik voor een lang weekend naar Parijs.
Wat is een leuk arondissement om een hotel te boeken? Ik hoef niet per se met mijn hotel dicht bij bezienswaardigheden te zitten, maar wil graag in een leuke wijk zitten waar ik rondom mijn hotel veel restaurantjes en barretjes etc kan vinden.
Iemand tips?
zannem schreef:Leuk dat je naar Parijs gaat!Wij zaten dit jaar in een hotel vlakbij Quartier Latin (achter de Sorbonne), de studentenwijk. Dat is een veilige wijk om savonds nog over straat te gaan, montmartre is savonds minder veilig (en een beetje afgezonderd van de rest van Parijs) maar ook heel leuk.
Twee jaar geleden zaten we in een hotel vlakbij het louvre op de Rue Rivoli, dat was ook een leuke buurt, heel centraal. Veel plezier!