Weet iemand een winkel in het centrum van Den Bosch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Is dat echt te groot/te zwaar dan? Ik wil zo'n 3-4 maanden weg, wil wel een tent en dat soort dingetjes meenemen en er werd mij aangeraden om op z'n minst eentje te nemen van 75 liter..
Bagheera_206 schreef:Buitensport is helaas een dure hobby... Gelukkig is er voor ieder budget wel wat te vinden.![]()
Die t-shirts van Icebreaker zijn ook zeer aan te raden. Die zijn gemaakt van merinowol. Kun je prima een paar dagen aan zonder te wassen.![]()
Stond er in Op Pad nummer 4 van dit jaar niet leuk stukje over 3 uitrustingen van goedkoop naar belachelijk duur? Budget setje kostte nog geen 175 euro. Gemiddelde set kostte iets meer dan 600 euro. En als er geen budget was kon je ook setje kopen voor ruim 1350 euro. Whahaha!
Liess__ schreef:Je kan er natuurlijk ook voor trainen om te lopen met meer bepakking. Zo hebben wij 35 km met 35 kg gelopen.
Zelf persoonlijk vind ik 60 liter te weinig, zeker als je een tentje meeneemt.
Bagheera_206 schreef:@jesito: Aangezien jij in buitensportwinkel werkt zal jij ondertussen ook wel flinke collectie thuis opgebouwd hebben.Gelukkig kun je het net zo gek maken als jij wilt. Het liefst heb ik eigenlijk alles in mijn rugzak. Soms ontkom je er niet aan, maar rugzak vind ik zelf fijner lopen en meer in balans als alles erin zit en er geen dingen aan de buiten kant zitten.
Just_Me schreef:In Den Bosch heb je ook nog Schneider. http://www.camping-wintersport.nl/