Hotelbon, wat raden jullie aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Hotelbon, wat raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 19:35

Hoi Hoi!

Mijn vriend heeft de z.g.n. Hotelbon en hiermee kunnen we dus 3 nachten ergens overnachten (evt. willen we wel bij boeken, maar max. is toch een (mid)weekje). Het maakt ons niet zo zeer uit of dit in Nederland of in het buitenland is. Liever alleen de zee niet over.

Mijn eisen als we ergens in Nederland naar een hotel gaan; aan het strand en een strandrit kunnen maken. :')
Voor het buitenland, maakt dit me juist weer niet zo uit maar de natuur verder in Nederland heb ik wel gezien. In het buitenland kan ik al genieten van een mooie omgeving!

Mijn vriend vind het vooral mooi als er wat historische elementen zijn, denk bv. aan de omgeving die historisch voordoet, een oud stadje, een kasteel (dit vind ik zelf ook erg mooi om te bezoeken overigens).

Ofwel hebben jullie ideeën? Aanraders of echte no go's?
Ben via www.hotelbon.nl ook al aan het zoeken, alleen vind het soms zo moeilijk! We zijn eigenlijk zo 'makkelijk' in onze eisen, vandaar ook een beetje mijn vraag aan bokkers die wellicht ergens al geweest zijn en iets bv. echt aanraden (of juist afraden)?

Groetjes!

Olympia

Re: Hotelbon, wat raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 20:45

Wij zijn in februari 3 dagen naar Valkenburg geweest, mooie omgeving en hebben ook een hoop dingen gezien, zijn nog een dagje naar Duitsland en Maastricht geweest :j