Heeft er iemand ervaringen met prijsvrij.nl?
Wij proberen al 2 weken lang een reactie te krijgen op een offerte van Tjingo die we naar Prijsvrij hebben gestuurd.
Tjingo was namelijk 100 euro goedkoper dan Prijsvrij,ook in een gedetaillieerde opgevraagde offert.
Al enkele malen gebeld naar Prijsvrij en dan wordt er gezegd dat het dezelfde dag nog op wordt gereageerd, maar vervolgens komt er natuurlijk niks.
Ontvingen we vandaag eindelijk een offerte van Prijsvrij. Wordt er in aangegeven dat dat de prijzen van Tjingo 2575 euro zijn (in de offerte die wij opgestuurd hebben 2448).
Dus kunnen ze een aanbieding doen van 2550 euro. Heb vervolgens gebeld en aangegeven dat wellicht de offerte van Tjingo niet goed gelezen is, omdat Tjingo nog steeds goedkoper uit is. Krijg ik vervolgens een hele tirade dat het heel druk is op de klantenservice etc. Vervolgens geef ik aan dat ze wel pronken met laagste prijsgarantie maar je ook nog eens enkele malen moet bellen (á 30 cent per minuut met wachtrij) en 2 weken op een reactie moet wachten. En dan komt het er alsnog op neer dat ze zelfs duurder zijn dan de concurrent? Ik snap er niks van!
De dame aan de telefoon bood aan dat ik de offerte terug kon sturen en er opnieuw naar gekeken zou worden. Ik begon te grappen dat ik dan voorlopig nog niet kon boeken, want dat zou wel weer eens weken kunnen duren. Inmiddels dus na 2 weken wachten en bellen, zeuren, mailen etc. heb ik besloten om dus maar bij Tjingo te boeken.
Prijsvrij maakt leuke reclames, maar in plaats daarvan kunnen ze beter de capiciteit van de klantenservice uitbreiden!
Zijn er meerdere mensen met nare of ontevreden ervaringen met Prijsvrij?