Hoe nemen jullie je toiletspullen mee op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Hoe nemen jullie je toiletspullen mee op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 12:19

Jaaa daar ben ik nu benieuwd naar!
Ik ag over een paar weken op vakantie, en ben nu al bezig mezelf af te vragen hoe ik in godsnaam alles meekrijg :')
Heb sowieso een beautycase, maar daar past misschien net mijn douchespullen en haarverzorgingsspullen in :+
Wat doen jullie met jullie sieraden bijvoorbeeld? Luchtjes? Nagellakspullen? Make-up?
Allemaal aparte tasjes? Of krijgen jullie het makkelijk in 1 beautycase :7 ?

Deel je ervaringen *\o/*

Anoniem

Re: Hoe nemen jullie je toiletspullen mee op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:21

Ga je met het vliegtuig?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 12:21

Nee :') Auto! maar ben benieuwd naar hoe andere mensen dit doen zegmaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:22

Ah, met de auto is het niet zo'n probleem, ik had altijd een aparte tas die bovenop ging waar alles in ging. :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:23

Gewoon de helft minder meenemen :') Doe bijv shampoo/conditioner/bodylotion in een klein reisflesje. Kan je kopen bij de etos oa. Als je geen nagellak meeneemt, hoef je ook geen nagellakremover mee te nemen, scheelt weer :) En heb je make-up echt nodig? Sieraden laat ik altijd thuis.
Ik krijg het altijd allemaal wel in één toilettas, desnoods doe ik de shampoo los in m'n tas. Succes :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 12:24

Hmms is een goeie! maar ik denk niet dat les parents het een goede gaan vinden :+ ze zggen dat ik niet zoveel mee mag nemen namelijk :')

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:24

Gewoon niet alles meenemen.
van alles wat ik nodig heb 1 stuk. Als ik een week weg ga, heb ik geen 10 verschillende kleuren nagellak nodig, of 3 verschillende bodylotions.

mika11Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:25

Ik heb een beautycase daarvoor.
Als niet alles daar in past, doe ik in ieder geval wel daar alle tubes en zo in.
Want als dat in een tas zit, heb je kans dat het ingedrukt wordt en de inhoud eruit wordt geknepen :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 12:25

Die reisflesjes he.. red je het daarmee dan voor 2 weken? Ik red dat denk ik nooit :=
Nagellak is een must, net als sieraden. neem alleen geen dure sieraden mee, maar van die goedkope :))

bromfiets

Ik prop het altijd los in mijn koffer, maar ik neem ook nooit zo veel mee :P

Anoniem

Kan je niet gewoon als je het nodig hebt wat nieuws kopen? Shampoo's etc koop ik allemaal altijd op plaats van bestemming :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 12:26

*maakt wel even eeen foto van wat allemaal meemoet :')

En jaa ik kan het allemaal wel daar gaan kopen.. maar dan is t niet mijn merk :')
shampoo is bijvoorbeeld kappersmerk, net als conditioner
en zowel meer :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:44

ojeetje.....nou alles is mogelijk mits je je eisen maar bijsteld, tis een kwestie van willen...
zo snap ik dus niet waarom nagelak een must is en je haar wordt niet gelijk slecht van een paar dagen ander merk shampoo gebruiken......

ik zelf doe het gewoon met wat minder......nou ben ik toch al niet zo een tuttebel dus dat scheelt een hoop rotzooi! :j

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:47

Hahahaha.

Gewoon enkel wat je nodig hebt, geen nagelrotzooi ofzo, je viert toch vakantie? ga dan genieten ipv uuuuuuuren te besteden aan je vol te plamuren en te lakken tot een soort van Barbiepop/travestiet.

En je gaat meestal maar 2 a 3 weken op vakantie, dus normaal formaat fles shampoo en of badschuim volstaat hoor. Geen gezinsflessen.

Ik heb medelijden met vrouwen die zoveel mee moeten nemen, die kan niet genieten alleen maar zichzelf optuigen als een kerstboom met alles erop en eraan, geloooooof me, dat vinden mannen niets hoor, want meestal gaat het om aandacht trekken van mannen??? toch??? nou niet nodig hoor. Echt geloof me, ze vinden het maar zo zo. Of ze zien je wel, maar dan alleen om ff lekker gaatje te vullen, maar hebben geen respect voor je, die lachen je uit, zo van hahaha die ziet eruit zeg.

Dus laat lekker die rotzooi thuis en geniet van de vakantie, RELAX.

Alles past bij mij in een normale toilettas. Enkel mascara en oogpotlood en een lippenbalsem volstaat en ik zie er prima uit, schampoo en doucheschuim en deodorant, tandenborstel en tandenpaste + flosdraad, make up-remover, klaar, nou heb ik geluk dat mijn haar prima zit als je het gewoon laat opdrogen en of gewoon droogblaast met een fohn, geen bussen haarlak of wat dan ook.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:54

Ik neem alleen een tandenborstel, tandpasta, lenzendoosje, lenzenvloeistof, douchegel en haarshampoo mee, misschien nog wat zonnebrand.
Altijd 2 reserve lenzen maar die zitten in mijn gewone tas en het bovenstaande past zonder problemen in een toilettas.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:03

Ik neem altijd wel wat make-up mee en twee nagellakjes. Als we lekker uit eten gaan 's avonds dan wil ik er nog wel een beetje leuk bij zitten :D Meestal alleen twee oogpotloodjes en mascara, meer vind ik ook overdreven. En nagellak neem ik mee meer ter versteviging van mijn nagels, omdat die van mij heel broos worden van zand/zee en dan om de haverklap afbreken.
Shampoo enzo neem ik ook gewoon een wat kleiner flesje mee, dan maar ff niet mn eigen merk. Als ik maar een goeie conditioner meeneem, want anders wordt mn haar touw door het zeewater :=

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 13:05

Ooooh maar ik plamuur me ook helemaal niet vol hoor!(kijk maar mn profielfoto's!)
Qua make-up neem ik 2 mascara's, 2 oogpotloden, 1 wenkbrauwpotlood en een labello mee :') die 2 ene waterproof en de ander gewoon

Ik heb alleen nagellak heel erg nodig, omdat ik allemaal witte vlekken op mn nagels heb
(calcium te kort,ik weet t.) vind dit erg lelijk.
Maar bijvoorbeeld lenzenvloeistof enzo zijn heel erg veel spullen er al bij :+
(voor mij dan, heb bubbelvloeistof, ontweekvloeistof en schoonmaakvloeistof nodig :') )

Ik vroeg me gewoon af hoe mensen t meenamen, alleen toilettas, of een beautycase, of juist alles apart? T is niet bedoeld als een klaagtopic ofzo :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:06

Ik gooi alle douchespullen etc in mijn beautycase tas (een of ander samsonite ding). Make up doe ik of in een toilettas of in een kleiner tasje apart.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:07

Celiien schreef:
Jaaa daar ben ik nu benieuwd naar!
Ik ag over een paar weken op vakantie, en ben nu al bezig mezelf af te vragen hoe ik in godsnaam alles meekrijg :')
Heb sowieso een beautycase, maar daar past misschien net mijn douchespullen en haarverzorgingsspullen in :+
Wat doen jullie met jullie sieraden bijvoorbeeld? Luchtjes? Nagellakspullen? Make-up?
Allemaal aparte tasjes? Of krijgen jullie het makkelijk in 1 beautycase :7 ?

Deel je ervaringen *\o/*

Pfff, je wil ook nogal wat meenemen dan....
Ik doe het met een shampoo, doucheschuim en mascara. Prima om de vakantie mee door te komen. Je kan het jezelf ook gewoon heel moeilijk maken ;)

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:10

Celiien schreef:
Die reisflesjes he.. red je het daarmee dan voor 2 weken? Ik red dat denk ik nooit :=
Nagellak is een must, net als sieraden. neem alleen geen dure sieraden mee, maar van die goedkope :))

Met die reisflesjes redt je het makkelijk twee weken, echt waar. Wij gaan er vier tot zes weken mee weg :+ Als je naar de zon gaat zou ik juist geen sieraden meenemen, kans op lelijke vlekken op je huid door de zon.

Ik neem nooit zoveel mee, en eigenlijk altijd in een klein toilettasje. Heb niet eens een beautycase, alleen maar een mini betty boop tasje waar mijn make-up in zit..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:15

Het lukt mij altijd net in 2 toilettassen :') Incl sierraden etc.
Luchtjes doe ik altijd van die proefmonstertjes die je door het jaar heen verzameld, scheelt ruimte! En qua make up remover van die doekjes, bodylotion in kleine verpakking en sja dan lukt t altijd net.. :+

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:42

MW --> BEU

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 14:34

hmmm dat scheeltja monstertjes. Ga toch ook de tips van die reisflesjes eens prpberen ^^

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:36

Hebben ze geloof ik bij de Hema ook wel die reisflesjes.

Beetje jammer dat sommige mensen zooo overtrokken reageren over plamuren en waar mannen al dan niet van houden.. jeetje zeg.. heb je ergens problemen mee ofzo?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:41

Ik heb een beautycase (of Spookdoos, zoals Youp van 't Hek het noemt :') ) en daar past alles in. Shampoo en conditioner flessen, rol wattenschijfjes, flesjes met reiniger, deo, tandpasta, grote borstel etc. Make up zelf heb ik weinig: er gaat een oogpotlood en een mascara mee en een klein flesje olie. Maar er kan een hoop in mijn samsonite spookdoos, die past mooi in een hoek van mijn koffer. Eigenlijk alles wat ik dagelijk thuis gebruik past erin.
Ik ga echt niet lopen klooien met kleine flesjes, overgieten, monsters van je niet-eigen merk etc. als ik op reis ga. Ben net terug van 5 daagjes werken in het buitenland, en mooi dat ik ál mijn dagelijkse spullen meeneem! :)