Maatje gezocht half jaar paardenranch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Maatje gezocht half jaar paardenranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 19:48

Hallo bokkers! :wave:

Het is altijd al mijn droom geweest om na de middelbare school naar Amerika te vertrekken om daar op een paardenrach te gaan werken. En nu is het eindelijk zo ver :):) Volgend jaar is het de bedoeling dat ik slaag, en na de zomervakantie wil ik dan graag vertrekken. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het een beetje eenzaampjes kan worden na een tijdje, zo alleen in het buitenland, dus heb ik besloten een maatje te zoeken. Als dit niet zou lukken, ben ik alsnog van plan te gaan, maar het zou gezellig zijn met een leuke meid erbij :D

Wat gaat er gebeuren?
Ik ben van plan om na de zomervakantie van 2012 naar het buitenland te vertrekken om op een paardenstal(ranch) te gaan werken. Waarschijnlijk wordt dat werken voor inwoning, dus meer voor de ervaring dan voor het geld. Ik had altijd Amerika in gedachten, maar mocht jij meewillen en ontzettend graag naar een ander land willen, sta ik daar voor open :j Nieuw Zeeland en Australie staan sowieso nog open.
Ik heb bewust nog geen stal/ranch uitgezocht omdat ik daar mijn mede avonturier dan ook bij wil betrekken.

Misschien betrek ik er nog een kleine reis bij, door Amerika bijvoorbeeld, maar dit ligt helemaal aan hoe alles gaat lopen, en dit staat los van de paardenstal/ranch.

Hoe lang ga ik weg?
Ik wil zeker een half jaar weg, omdat het natuurlijk een hele onderneming is en ik van alles wil gaan doen en zien. Dit zou na de zomervakantie van 2012 zijn. Ik weet nog niet welke maanden, dat kan ik allemaal bespreken en wat het beste uitkomt etc.

Wat zoek ik?
Ik zoek allereerst natuurlijk een enthousiaste leuke meid :) Ik ben zelf op dit moment 17, als ik geslaagd ben, ben ik 18. Ik zoek dan ook iemand van rond 18 jaar (dus nu rond de 17 jaar :') )
Je moet natuurlijk ook zeker een half jaar wegkunnen. Dus misschien leuk als je net als ik een tussenjaar hebt :D

We gaan natuurlijk meeten van te voren en als het klikt zou ik graag samen een bestemming uitzoeken.

Voor meer info kun je natuurlijk altijd pb'en en ik zal er vast straks achterkomen dat ik van alles vergeten ben te vertellen maar dat merk ik vanzelf :D

Dus, heb je ook zin in een avontuur op een paardenranch? Plaats leuk een berichtje! :wave:

Eshaa

Re: Maatje gezocht half jaar paardenranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 10:37

Nu ik dat allemaal zo lees ben ik wel geiintereseerd erin hoor!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 10:59

Dat is mooi :D ik ven nu op vakantie dus reageer niet zo heel snel. Als je wil kun je me even pb'en :)

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:50

Gaaf zeg! Jammer dat ik na de zomer vakantie met een opleiding begin(toerisme) anders had t me echt heel gaaf geleken!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:04

Je hebt pb :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 23:05

Ik heb ondertussen al aardig wat reacties maar ik schop dit toch nog even omhoog :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 14:36

Ik ga nu een weekje weg, en hierna zal ik alles op een rijtje zetten en weer even iedereen pb'en die tot nu toe gereageerd heeft. Bedankt voor alle reacties! Het zijn er veel meer dan ik had gedacht, en allemaal hele leuke berichtjes. :D

Gelieve niet meer te reageren, want de keuze maken wordt met elke reactie moeilijker!