Het is altijd al mijn droom geweest om na de middelbare school naar Amerika te vertrekken om daar op een paardenrach te gaan werken. En nu is het eindelijk zo ver

Wat gaat er gebeuren?
Ik ben van plan om na de zomervakantie van 2012 naar het buitenland te vertrekken om op een paardenstal(ranch) te gaan werken. Waarschijnlijk wordt dat werken voor inwoning, dus meer voor de ervaring dan voor het geld. Ik had altijd Amerika in gedachten, maar mocht jij meewillen en ontzettend graag naar een ander land willen, sta ik daar voor open

Ik heb bewust nog geen stal/ranch uitgezocht omdat ik daar mijn mede avonturier dan ook bij wil betrekken.
Misschien betrek ik er nog een kleine reis bij, door Amerika bijvoorbeeld, maar dit ligt helemaal aan hoe alles gaat lopen, en dit staat los van de paardenstal/ranch.
Hoe lang ga ik weg?
Ik wil zeker een half jaar weg, omdat het natuurlijk een hele onderneming is en ik van alles wil gaan doen en zien. Dit zou na de zomervakantie van 2012 zijn. Ik weet nog niet welke maanden, dat kan ik allemaal bespreken en wat het beste uitkomt etc.
Wat zoek ik?
Ik zoek allereerst natuurlijk een enthousiaste leuke meid

Je moet natuurlijk ook zeker een half jaar wegkunnen. Dus misschien leuk als je net als ik een tussenjaar hebt

We gaan natuurlijk meeten van te voren en als het klikt zou ik graag samen een bestemming uitzoeken.
Voor meer info kun je natuurlijk altijd pb'en en ik zal er vast straks achterkomen dat ik van alles vergeten ben te vertellen maar dat merk ik vanzelf

Dus, heb je ook zin in een avontuur op een paardenranch? Plaats leuk een berichtje!