Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
] jongeren die hun vuilnis achteloos van zich af gooien... 
ik zeg 01-0 voor het personeel!
Ik zelf ben 17 jaar oud, en heb nog nooit afval gewoon op straat of waar dan ook gegooid(hooguit appelklokhuizen, ijsstokjes van hout etc, alles wat natuurlijk kan vergaan), nog nooit voorgedrongen ergens of zonder reden brutaal geweest. En zo zijn er nog heel veel jongeren die wel gewoon netjes zijn. 
!! Er is al zo weinig in dat park te beleven. 
Citaat:Thja en het spijt me zeer maar zie echt een bevolkingsgroep zich hier manifesteren op zeer negatieve wijze.
Kingie schreef:Wel een beetje jammer dat alle jeugd nou over een kam wordt geschoren..Ik zelf ben 17 jaar oud, en heb nog nooit afval gewoon op straat of waar dan ook gegooid(hooguit appelklokhuizen, ijsstokjes van hout etc, alles wat natuurlijk kan vergaan), nog nooit voorgedrongen ergens of zonder reden brutaal geweest. En zo zijn er nog heel veel jongeren die wel gewoon netjes zijn.

) erger word!
hooguit afentoe veel te duur. ben niet een op straatgooier van vuil , voordringen amper last van. wel een irritant kind die babyeendjes liep te schoppen en de ouders niks doen
_Marjon_ schreef:Nou moet ik zeggendat er bij de Efteling best behoorlijk word opgetreden hoor. Worden ook wel eens mensen het park uitgezet en krijgen een parkverbod voor een bepaalde tijd.
Hoe dat in Walibi is weet ik niet..
), en kwam Ian Thomas (de Vlaamse Justin Bieber
) signeren dus het was er best wel druk (en ik zit niet meer in die leeftijdscategorie, had al spijt toen ik het aan de ingang door kreeg dat hij er zou zijn
) .. Maar toch eigenlijk niks geks meegemaakt. Ja, voor ons in de rij een man met een stel kinderen en hij moest 1 kind hangend aan z'n been meeslepen de hele rij door
maar daar heb ik op zich geen last van
Er is 1x een bende voorgekropen (1 grote stoere man en een stel kleine kinderen), die waren te snel door om iets tegen te zeggen
En toen we eten wilde halen wilde een familie (waren Nederlanders
) voorkruipen, die heb ik wel vriendelijk verzocht om hun eigen plaats te behouden en gezegd dat wij er ook waren en graag eten wilde