Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balli schreef:De waddeneilanden vind ik echt een must, maar voor jou misschien wel heel ver voor een dagje. Ook Leeuwarden en Groningen zijn mooie steden. Arnhem, Nijmegen (de uiterwaarden daar zijn prachtig), Deventer (echt een aanrader) zijn ook mooie steden. Qua natuur kun je het beste even kijken op de website van natuurmonumenten of staatsbos waar ze mooie gebieden hebben liggen.
Narya schreef:balli schreef:De waddeneilanden vind ik echt een must, maar voor jou misschien wel heel ver voor een dagje. Ook Leeuwarden en Groningen zijn mooie steden. Arnhem, Nijmegen (de uiterwaarden daar zijn prachtig), Deventer (echt een aanrader) zijn ook mooie steden. Qua natuur kun je het beste even kijken op de website van natuurmonumenten of staatsbos waar ze mooie gebieden hebben liggen.
Ik ben nog nooit hoger geweest dan Slagharen, dus het noorden lijkt mij zeker wel wat. Leeuwarden weet ik helemaal niets vanaf, wat zou jij daar gaan doen? Groningen heeft die ene toren, maar verder?![]()
Ik ga eens kijken op die site
Jans schreef:Goudse Heksenwaag :j de gebouwen in Rotterdam: euromast, kubuswoningen, ook allemaal weer uniek *en de kubussen in Helmond*, en in Rotterdam heb je ook de SS ROtterdam liggen, een oud stoomschip, ook rijk qua geschiedenis.