Last-minute.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hoofdstel2

Last-minute.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 17:32

Hoi mede-bokkers!

Mijn vriend en ik hebben besloten om samen nog een weekje weg te willen. Ik heb een vakantie op mijn werk openstaan van 11 t/m 19 augustus. Eerst zaten we te kijken om samen naar Turkije te gaan, maar er is niet meer veel en wat er is, is meteen de hoofdprijs natuurlijk. We zijn nog niet zo heel lang bij elkaar en de reden dat we niet eerder geboekt hebben is omdat we eerst even wilden kijken of het uberhaupt wel iets ging worden samen.
Hier zijn we inmiddels uit en we willen samen dus een weekje weg.

We willen samen een weekje naar Spanje. Het liefst aan de kust, maar hoeft niet zoiets als Salou/Lloret de Mar oid te zijn. We willen een weekje uitrusten samen en wat leuke dingen doen maar ook dagen lekker in de zon liggen. Ook gaan we lekker met de auto, Spanje zijn we natuurlijk zo met de auto. Omdat het natuurlijk al zo laat in het jaar is vroeg ik me af of jullie dit misschien ook al eens hebben gedaan? Op het 'laatste' moment iets boeken oid. Of zijn jullie gewoon weg gegaan thuis met het idee dat jullie wel zien waar je terecht komt?
Ik zou ook niet weten waar ik zou moeten kijken. Normaal als ik op vakantie ga heb ik dit een tijd van te voren al geboekt en ga ik met het vliegtuig... dus dit is allemaal nieuw voor mij.

Wie o wie heeft er tips voor me?

_Kellyy

Re: Last-minute.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 21:36

Misschien naar Malgrat de Mar? Ligt vlakbij Lloret, maar je zit niet met die uitgaansmensen.. Vanaf Malgrat de Mar ben je snel in Barcelona met de trein, maar ook in Blanes etc.

Ik was met de bus gegaan, 12 dagen in Luna club (niet echt aan te raden trouwens) en was 365 euro kwijt. Dit was wel in Juni, dus het zal nu iets duurder zijn. Was toen met Solmar Tours gegaan. :)

Ook ben ik in Mercury geweest en dit was een super hotel! Hotel ligt tegenover een metro halte!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 21:42

Maar als je nu al zoekt, een maand voor vertrek, dan vindt je natuurlijk ook nog niet de echte, goedkope last-minute reizen.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 21:49

Ik denk dat ze meer wilt orienteren waar ze heen willen gaan, en dan op het laatste moment pas wilt boeken? :)
Het kan trouwens zijn dat ik het verkeerd begrijp hoor!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:09

Ga je lekker naar Tarifa, zuid Spanje, goedkoop vliegticket naar Malaga, dan met de huurauto naar de camping/hotel :-)
Relaxte surfersstreek, leuk stadje, goed eten en mooi strand! Je kan er paardrijden ook nog ;-)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:12

Wij gingen altijd midden zomer op vakantie (naar Spanje) en dan als we een leuke camping tegen kwamen kijken of er nog plek was, zo ja hup tenten opzetten, zo nee gelijk verder zoeken. Was altijd wel leuk! Maar als je een hotelletje wil of iets dergelijks kun je natuurlijk wel beter boeken.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:14

omg alicante (50km erboven) s ook mooi. Moraira, Calpe etc

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:21

LZP -> BEU

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:23

weet je ookal wat voor verblijf hotel camping vakantiewoning all inclusive of zelf koken? Dus mag het in een dorpje zijn of moet het in een grote stad zijn. Als je dit al helder hebt voor jezelf kan je al een stuk makkelijker zoeken. Ik heb voor de zelfde periode ook vakantie en ben nu ook pas net een weekje aan het zoeken. Het is lastiger voor een leuke prijs maar zeker niet onmogelijk.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:24

Tja ik heb vorige week vrijdag een lastminute geboekt voor overmorgen :-)
Ik heb gezocht op sites als d-reizen, neckermann, sunweb en uiteindelijk hebben we een reis geboekt via jiba.nl.
We hadden in ons hoofd wat we wilden qua accomodatie ivm kleintje van 3 jr, zwembaden, all-inclusive, afstand tot strand enz maar geen specifiek land. Spanje, Turkije, Italië, Griekenland, maakte ons niet uit.
Eerst hadden we iets gezien op Kreta, in de buurt van (dus niet ìn) Chersonissos maar omdat het strand me op de foto's gewoon weg niet aansprak en ik sterk het idee had dat ik voor dat geld nog wel iets leukers kon vinden ben ik verder gaan zoeken en uitgekomen in Alanya, Turkije.

Spanje had me ook prima geleken maar daar hadden ze niet de dingen die wij zochten voor het bedrag dat we ervoor uit wilden geven.

Het heeft mij een aantal avonden zoeken, zoeken, opschrijven, vergelijken en bekijken op zoover.nl gekost maar ik denk nu dat we echt goed zitten... en toen ik de prijs vertelde aan vrienden verslikte zij zich in hun drinken :D haha!

Omdat we natuurlijk ons kindje meehebben ben ik niet van het 'we rijden naar Schiphol en zien wel waar we terecht komen' dus alles is goed gecheckt en geregeld.

Het kan dus wel op zo'n korte termijn.. succes met zoeken.

P.s: ik zat net voor de grap op jiba.nl te kijken naar t hotel dat wij hebben geboekt vorige week vrijdag, maar nu is àlles daar voor de maand juli helemaal uitverkocht, de melding 'let op: nog slechts 1 kamer beschikbaar!' (type dat wij wilden) was dus niet overdreven :+

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:27

weet je ookal wat voor verblijf hotel camping vakantiewoning all inclusive of zelf koken? Dus mag het in een dorpje zijn of moet het in een grote stad zijn. Als je dit al helder hebt voor jezelf kan je al een stuk makkelijker zoeken. Ik heb voor de zelfde periode ook vakantie en ben nu ook pas net een weekje aan het zoeken. Het is lastiger voor een leuke prijs maar zeker niet onmogelijk.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:29

excuses het hoefde geen 2 keer telefoon werkt niet mee en kan geen van beide verwijderen.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:30

Bij vaya of jiba hebben ze vaak leuke aanbiedingen. Wij hebben een maand van tevoren onze vakantie geboekt naar griekenland en zaten in een 5 sterrren hotel voor een super prijs. Je kunt ook op http://www.inpakkenenwegwezen.nl kijken.

Succes en fijne vakantie!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:57

Ja hoor, heb anderhalve week van tevoren een reis naar Gran Canaria geboekt. Allerbeste is natuurlijk om nog iets langer te wachten, maarja, dan loop je misschien ook weer het risico dat het allemaal net niks is voor jou.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 08:17

Wij willen met de auto naar Spanje rijden, en we lopen dus op het probleem dat de meeste aanbieders idd incl. vliegtickets werken. Wij willen juist met de auto zodat we allemaal net wat meer speling op alles hebben en zelf ook een beetje daar kunnen rondkijken.

Tent(en) hebben we niet, en ik ben eigenlijk ook niet van plan om in een tent te gaan slapen met ruim 30 graden ;)
Qua koken etc maakt niet zoveel uit, als we bijvoorbeeld een appartementje hebben gaan we toch iedere avond uit eten.
Het hoeft niet perse in een grote stad te zijn, dorpje is ook leuk, zolang we maar bij de kust zitten zijn we al snel tevreden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 08:27

Vrijuit is gespecialseerd in autovakanties, misschien een optie!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 09:11

Tes82 schreef:
Bij vaya of jiba hebben ze vaak leuke aanbiedingen. Wij hebben een maand van tevoren onze vakantie geboekt naar griekenland en zaten in een 5 sterrren hotel voor een super prijs. Je kunt ook op http://www.inpakkenenwegwezen.nl kijken.

Succes en fijne vakantie!

Dankje voor de site! Hier heb ik denk ik wel iets aan, heb net even snel gekeken :)