Wij zijn alweer plannen aan het maken voor februari 2012. Dit is eigenlijk onze hoofdvakantie, en de grenzen worden steeds verder verlegd..
Ik was dus eigenlijk heel erg benieuwd naar wat ervaringen van landen die wij in gedachte hebben voor februari. We hebben gekeken voor Curacao, Kenia, Malediven, Dominicaanse Republiek en Mexico.. Maar de DP & de Malediven vallen af, misschien een andere keer.Dus ik zou graag jullie ervaringen willen weten van:
- Curacao
- Kenia
- Mexico
Wij hebben ons al wel verdiept in Curacao, een aantal vrienden van ons zijn daar ook geweest dus zodoende hebben we daar al wat info over. Maar bij Kenia & Mexico hebben we eigenlijk geen beeld.. In Kenia willen we bv. wel op safari, is de savanne dan ook dichtbij de resorts (aan de kust)? En bij Mexico, hoe zit dat dan met de bezienswaardigheden van de Maya's (ook resorts aan de kust)?
Alvast bedankt voor de moeite.
. Ben er de afgelopen 12 jaar inmiddels 13 x geweest.
eisen :
Mijn vader heeft namelijk ook een enorme hekel aan strand en we vinden camperen ook vreselijk, haha. We willen wel absoluut een keer op safari, maar dan moeten we maar een geschikte rondreis zoeken.

. Is ook prachtig, maar daar moet je echt heengaan voor de rust en het mooie bounty-gevoel, er is weinig "vermaak" daar (behalve natuurlijk prachtig snorkelen en duiken). Wil er zéker nog een keer terug maar
. Wel prachtige mensen daar, van die echte rasta-boys 
Wij hebben ook voor de DR gekeken, maar dat trekt ons niet zo heel erg. Dubai valt wel heel erg mee als je blond bent, als je alleen bent, weet ik dat niet. Maar ik ben ook blond en heb er in Turkije etc. wel last van, maar dat was nu echt totaal niet. Dubai is wel echt aan te raden, en dan een hotel aan The Walk (lange promenade).