Ik vraag me af of het nog bestaat: Met je koffer naar Schiphol en daar wachten totdat je een vakantie aangeboden krijgt met flinke korting? En mocht het nog bestaan, zo'n last second, gaat het dan vaak om alleen en vlucht, of ook accomodatie erbij?
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar toen ik vorig jaar naar cherso was gegaan hadden 2 andere meisjes dat wel gedaan. In het begin naar die balie, en die hadden dus met vlucht, vervoer, en appartement erbij gekregen voor 8 dagen en heel weinig geld
Oh ik ben ook heel benieuwd! Had het daar toevallig vandaag over met mijn vriend! Dat ik dat ook wel is zou willen doen, gewoon koffer inpakken, hup naar het vliegveld, en gewoon zeggen, ik wil naar de zon! Land maakt me dan niet veel uit, spanje, turkije, griekenland etc. En dan wel incl appartement
Ja dat bestaat. Toen ik naar Tunesie ging moesten we lang wachten, en zijn we een rondje gaan lopen, en toen kwamen we allemaal loketten tegen die reizen aanboden voor meteen vertrekken zegmaar. Lijkt me wel tof om een keer te doen, als ik een geldboompje heb.