Hey, zit eraan te denken om naar Berlijn te gaan. Zag al dat er een sneltrein vanaf amsterdam gaat voor 49 euro, maar hebben mensen hier tips? leuke goedkope hostels etc.??
Anoniem
Geplaatst: 30-06-11 11:43
Traveltroef.nl kan je goedkoop je complete reis boeken heb ik hele goede ervaringen mee.
Ik kies in Berlijn altijd voor het Park Inn hotel, alleen dat valt denk ik niet onder de noemer goedkoop. Overigens denk ik dat je met het vliegtuig bijna goedkoper uit bent, en dan ben je er binnen anderhalf uur ipv een uur of 6.
RelarDevi
Geplaatst: 30-06-11 11:43
Ik weet niet hoe milieuvriendelijk je wilt reizen, maar je zou ook kunnen kijken op http://www.easyjet.com
Ik ben afgelopen Pasen nog in Berlijn geweest, helaas niet echt veel van de stad zelf gezien aangezien ik daar was voor een andere reden. We sliepen in amstelhouse.de Redelijke prijzen en leuk personeel, 24/7 bar U-bahn en S-bahn zijn 'altijd' open. Taxi's zijn heel erg goedkoop.
Ik ben met werkweek(school) naar Berlijn geweest in. Het berolina airport hotel, simpel hotel maar wel schoon en goed, mijn zus gaat er deze zomer ook heen. 'S-bahn ligt naast de deur en zo kan je er makkelijk heen en overal in Berlijn komen . Ik zou je zeker aanraden om zo'n tour te doen met een bus door de stad. Dan heb je veel gezien en weet je direkt wat meer over Berlijn .