Ik heb vakantie en we gaan niet weg nu willen we natuurlijk nog wel wat leuke dingen gaan doen. Heeft iemand van jullie tips?
Laura82
Geplaatst: 29-06-11 14:08
Dagje pretpark? Dierentuin? Strand bij mooi weer? Ook zijn er veel leuke plaatsen in nederland, het verbaast me altijd weer hoeveel mooie plekjes we in eigen land hebben.
Ik vind Maastricht echt een hele leuke stad. Haarlem ook. Scheveningen is ook leuki om een keer geweest te zijn. Verder vind ik de Veluwe heel mooi om te wandelen, en heb je in noord-holland (en elders natuurlijk ook, maar daar ben ik minder bekend) veel mooie plaatsjes, zoals Medemblik, Enkhuizen, Bergen. Volendam schijnt ook leuk te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Volgens mij kan je heel goed met de paarden naar de Veluwe haha Eigenaresse van mijn verzorgpony is er een midweekje heen geweest met een vriendin. Die hebben het hartstikke leuk gehad daar
Dat zou ik echt graag eens doen, heb ook twee paarden maar mijn vriend ziet dat niet zitten! Ik krijg hem niet op het paard! Ik denk dat ik dat nog eens met mijn vriendinnen ga doen!
jammes
Geplaatst: 29-06-11 21:39
MickeyenVici schreef:
De veluwe lijkt me ook erg mooi! Dat zouden we ook nog wel eens kunnen doen. Heb je ervaring mee om daar met de paarden naartoe te gaan?
Jawel, je kunt bij de woelige stal logeren en de paarden op pension zetten.