Wat te doen in en rondom Homps (Z-Fr)?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Wat te doen in en rondom Homps (Z-Fr)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 22:32

6 augustus ga ik met mijn familie (ouders en 2 broertjes van 15 en 16) naar (zuid-)Frankrijk op vakantie, naar Homps.
Dit is niet zo'n bekend plaatsje, maar ligt vlakbij Carcassonne. Dit is wel een bekender middeleeuws dorp.
Nu vroeg ik mij af of er mensen ervaring hebben met activiteiten in en rondom Homps. Dingen om te bezichtigen of te doen! Maakt niet uit wat het is.
We gaan 2 weken. In de tweede week ben ik er zelf alleen niet bij (ga op ruiterkamp daar vlakbij, zie onderschrift), maar mijn ouders en broertjes blijven gewoon nog een weekje daar en gaan dan nog meer dingen doen.

Ik ben benieuwd of er nog aanraders zijn! Hebben nog niet erg veel gevonden op internet ,behalve en meer waar er gezeild en gezwommen kon worden, en dan Carcassonne bezoeken!

Dus alle suggesties zijn welkom!

Afbeelding
Hier kun je zien waar t ongeveer ligt :')
In een bergachtig-gebied

xMarieke

Re: Wat te doen in en rondom Homps (Z-Fr)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:20

Je kunt in die omgeving heel leuk fietsen. Ik vond Toulouse trouwens prachtig, maar dat is misschien een beetje ver.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 21:44

alweer tijdje geleden xD

Had dit bericht gemist O:)

Fietsen gaan we denk ik ook wel doen :j (mits het terrein niet al te ruig is daarzo en niet te stijl, anders komen we niet meer boven, haha (met moeder met astma is niet zo handig)

Verder nog ideeën?

We hebben er echt onwijs veel zin in *\o/* komt steeds dichterbij!