Vakantie bestemming onbekend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zera

Vakantie bestemming onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 12:13

Hallo allemaal,

Ik ga even een lang verhaal kort maken.

Mijn ouders zouden 3 juli voor 3 weken naar Indonesie gaan. Helaas gaat deze trip niet door omdat vrienden van hun gaan scheiden en ze daardoor alweer belachelijk veel moesten bijbetalen.

Nu heb ik tegen ze gezegd dat ik wel een vakantie voor ze ga zoeken. Aangezien ik nu toch ziek op de bank lig.
Maar ik kan niks leuks vinden voor ze :?

Ze willen graag naar een warm land of een stedentrip zoals Praag en Istanbul. Liefste een dag of 10.

Wie o wie heeft een tip voor me?

Groetjes

citroen

Re: Vakantie bestemming onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:44

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:53

Barcelona en Rome zijn zeker de moeite waard! Parijs en Londen natuurlijk ook. Bij Barcelona kunnen ze ook nog heerlijk op het strand liggen en Rome is meer voor de cultuur, het ligt er echt aan wat je ouders willen doen..

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:55

Egypte en Turkije zijn ook heel goed te doen voor 10 dagen, en niet zo heel duur ook.

Barcelona is leuk, maar om daar nou 10 dagen heen te gaan is kostelijk wat betreft hotel. Voor dat geld kan je net zo goed all in in Egypte/Turkije zitten.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 17:40

Ibiza? Heeft heel veel leuks te bieden, ik kan je daar wel een aantal tips over geven :j
En ik weet een heel erg leuk appartement voor 2/3 personen waar ze voordelig zouden kunnen slapen.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 18:09

Dankjewel voor de reacties.

De meeste plekken zijn ze al geweest die jullie genoemd hebben.

@ ariebombarie Egypte wil mijn moeder liever niet heen. Aangezien het daar nog steeds niet geweldig is. Waar in Turkije? Heb je tips?

@ eleandra geef maar eens wat tips over ibiza. Misschien vinden ze het wel iets ;)

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:44

Even denken hoor.. Ibiza:
Véél leuke stranden, zowel gezellig druk als prachtige stranden die je letterlijk helemaal voor jezelf het, kun je bij wijze van naakt rondlopen. Ibiza is erg gezellig om 's avonds rond te lopen, over de boulevard in Santa Eularia of door Ibiza stad. Ibiza stad is lachen, iedere nacht weer een grote show om alleen al rond te lopen doordat je daar bijvoorbeeld mensen hebt die zich zich verkleden als/misschien ook echt travistieten zijn. Klinkt misschien raar, maar echt leuk om mee te maken. Gezellige barretjes, in de stad, bij de haven of aan het strand. Hetzelfde geldt voor restaurants, hele leuke tradiotonele restaurants waar je bijvoorbeeld paella kunt eten.
Mooie natuur, bergen om op te klimmen, onontdekte wandelroutes, mogelijkheid tot dingen doen zoals paragliden/jetski'en en andere watersport. Je kunt een dag met de boot naar het nabij-gelegen eiland Formentera, erg leuk om een dag door te brengen. Er zijn plekken om te duiken, je kunt naar Las Dalias, een van de grootste, kleurrijkste en gezelligste hippimarkten van Ibiza waar je 's avonds vaak ook voorstellingen van flamenco danseressen en gitaristen hebt.
En dan heb ik het nog niet over dingen die waarschijnlijk niet zo interessant zijn voor je ouders: paardrijden op het strand, de beste clubs ter wereld of alles wat ik vergeet :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:12

10 dagen in dezelfde stad lijkt mij wel erg lang. Praag is wel mooi om te zien, maar niet voor 10 dagen. Misschien kunnen ze een weekendje in Praag blijven en daarna rondreizen door Praag. Google maar eens op reisverslagen van Tsjechie. Is echt een mooi land.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:21

Zera schreef:
Dankjewel voor de reacties.

De meeste plekken zijn ze al geweest die jullie genoemd hebben.

@ ariebombarie Egypte wil mijn moeder liever niet heen. Aangezien het daar nog steeds niet geweldig is. Waar in Turkije? Heb je tips?

in de all in resorts in Egypte merk je helemaal niks van een eventuele situatie daar. collega van mij gaat er volgende week heen en het is serieus spótgoedkoop +:)+

turkije is bijv bodrum prima

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:37

Misschien Cyprus of Sardinië? :)

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 15:20

hallo allemaal,

Danke voor alle reacties. Ze hebben vandaag besloten om voor een weekje naar istanbul te gaan in juli.

Dus hier kan een slotje op!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 15:22

Madrid is prachtig... Of eh... Sicilië is ook super.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:20

Stuur ze anders naar Venetie? Lekker romantisch en zeker wel 10 dagen uit te houden met z'n tweetjes. En als ze het nou toch na een paar dagen zat zijn, is er genoeg in Italie om uit te breiden..