Air Canada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RavenIris

Air Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 15:06

Hoi allemaal!

Over 2 weken vertrek ik op reis naar Canada. Ik vlieg met de vliegtuigmaatschappij Air Canada, maar ik had nog een vraagje :o
Weet iemand van jullie hoeveel kg handbagage je mag meenemen bij deze maatschappij?
Als ik op de site kijk veronderstel ik 20kg, verdeeld over 2 tassen. Maar iedereen blijkt iets anders te denken en zelfs reisbureaus schijnen het niet eens te zijn met elkaar... :roll:

Is er misschien iemand die me bevestiging kan geven over het aantal kg handbagage? :D

Apollo

Re: Air Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:21

Ik heb van de zomer nog met Air Canada gevlogen. En ik weet dat er verschillende zaken werden aangegeven, maar volgens mij mocht je eerst inderdaad 20 kg verdeeld over 2 tassen meenemen. Maar is het nu gewoon 1 koffer van 23 kg geworden. Kijk eens even hier bij 'between canada / europe': http://www.aircanada.com/en/travelinfo/ ... ecked.html

Afhankelijk van het soort ticket mag je dus meerdere koffers meenemen. Neem aan dat je gewoon economy class hebt en dan is het dus 1 koffer van 23 kg.

imd

Re: Air Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:22

Als ik jou was zou ik even met air canada bellen. Dan weet je zeker dat je de juiste informatie krijgt..