charissiej schreef:Ik ben met mijn vriend naar Chantilly geweest! In een kasteel! Heel mooi stadje/dorp met een paardenmuseum en prachtige kastelen. Met de trein was het 30 minuten naar Parijs,dus daar zijn we ook een dagje geweest. Ik vond het super romantisch, en een prachtige omgeving!
Zucht ik ook! Mijn droomplekje, helaas maar 3 dagen te boeken (en dat was in onze ogen al heeeeel erg duur
) heeeeel misschien dat we 1 a 2 nachtjes daar verblijven maar daar zitten we nog over te twijfelen.
Mirjamsel schreef:Ik ben 3 weken in een mooi kasteel geweest in Normandië. Je hebt daar ook je eigen keukentje enzo. Het heet Chateau Le Val in Brix. Strand is in de buurt en leuke dorpjes heb je ook

Alleen is een auto wel handig, weet niet of je met de auto gaat?
Hier zijn wij allebei erg enthousiast over, we hebben al gemaild of er plek is en voor het kostenplaatje. Zou je misschien nog meer kunnen vertellen over de omgeving en hoe je het daar beleefd hebt! Misschien een tip kwa eten of bezoeken?
Denk dat dit het gaat worden!
@Gamblerscup en Francis: We hebben gekeken op de website en het bevalt ons zeker, alles wat we wilden behalve dat we een 35 km moeten rijden voor we bij het strand zijn. En daar voldoet het kasteel in Brix (chateau Le Val) wel aan. Dus deze valt dan af.
Maar is zeker weten erg mooi daar
Verder nog iemand iets?