Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

).
) en ik houd wel van mooie stadjes e.d. kijken dus Montreuil is dan erg leuk met z'n oude citadel (zeker de moeite waard om een kaartje voor te kopen als je daar van houdt!) maar ook de rest van de binnenstad is leuk. Fressin zelf is bijna niks, maar het ligt vlak bij Hesdin en daar kun je goed boodschappen doen en uit eten enzo... da's een groot dorp zeg maar...charissiej schreef:Ik ben met mijn vriend naar Chantilly geweest! In een kasteel! Heel mooi stadje/dorp met een paardenmuseum en prachtige kastelen. Met de trein was het 30 minuten naar Parijs,dus daar zijn we ook een dagje geweest. Ik vond het super romantisch, en een prachtige omgeving!
) heeeeel misschien dat we 1 a 2 nachtjes daar verblijven maar daar zitten we nog over te twijfelen.Mirjamsel schreef:Ik ben 3 weken in een mooi kasteel geweest in Normandië. Je hebt daar ook je eigen keukentje enzo. Het heet Chateau Le Val in Brix. Strand is in de buurt en leuke dorpjes heb je ookAlleen is een auto wel handig, weet niet of je met de auto gaat?