Stal gezocht voor mijn MINOR; Binnen/buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Uggs

Stal gezocht voor mijn MINOR; Binnen/buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 16:56

Hej!

Ik mag volgend jaar voor school een minor volgen op een stal (in het buitenland/binnenland) voor mijn opleiding.
Voor mijn eigen ervaring/ontwikkeling lijkt het me echt super gaaf om in de USA te rijden, maar in Nederland is ook zeker goed, ik wil graag veel leren en ervaring opdoen en dat kan overal ;)

Ik ben 20 jaar
Springruiter maar bij pony's ook veel basisdressuurproeven gereden met hoge punten 218 etc.
Ervaring met veel verschillende paarden/pony's vooral jonge paarden. Ook heb ik ervaring met zadelmak maken, mijn 2 wedstrijdpaarden heb ik ook zelf zadelmak gemaakt.

Het liefst zou ik in training willen bij een ervaren springruiter en zoveel mogelijk paarden rijden en, als dat mogelijk is, ook wedstrijden. Ik werk hard en heb veel doorzettingsvermogen, vroeg uit bed gaan, hard werken en kort slapen GEEN PROBLEEM! ;)

Heeft iemand een idee of een leuk adres waar ik veel kan leren?

Foto van de ponytijd:
Afbeelding

Foto van mijn L paard (bijna 2 jaar zadelmak)
Afbeelding

Foto van mijn B paard (2x op wedstrijd geweest, half jaar zadelmak)
Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:39

Astaloca

Re: Stal gezocht voor mijn MINOR; Binnen/buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:00

Mocht je naar Engeland heen willen gaan dit is zeer pittig en een kennis van mij wie op hoog niveau rijd heeft daar een prima tijd gehad, maar de stages vond ze minder prettig over hun manier van werken. De engelse mensen zijn zeer secuur!

Love_Uggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 18:20

Astaloca schreef:
Mocht je naar Engeland heen willen gaan dit is zeer pittig en een kennis van mij wie op hoog niveau rijd heeft daar een prima tijd gehad, maar de stages vond ze minder prettig over hun manier van werken. De engelse mensen zijn zeer secuur!

Ja maar ik wil niet echt stage of zo doen, gewoon rijden ;) Gelukkig ben ik ook heel secuur, ik weet dat het hard werken is maar ik hoop er ook een beetje voor terug te krijgen ;)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 10:27

Het is toch een soort stage? Ik vraag me af of springruiters zomaar iemand op hun paard willen laten rijden. Ik denk dat je even een andere instelling aan moet nemen. Niet het willen rijden voorop willen stellen, maar het willen leren voorop stellen en dan maar kijken of je er ook mag rijden.

Hoe lang wil je weg?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:11

LOVe_uggs, ja maar in Engeland is toch echt een andere wereld, garandeer ik je. :) Hun manier van werken is heel anders dan welke stal dan ook hier in NL.

Love_Uggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 22:41

Ik zoek iets voor ongeveer een half jaar, een MINOR is een klein gedeelte van een opleiding, je kan een minor ook gewoon op school volgen door een andere opleiding voor een half jaar te doen. Maar ik heb met mijn tutor overlegt dat ik een half jaar op een stal mag gaan rijden. Mijn 1e punt is zeker het leren, maar ik wil graag beter leren rijden, daar heb je toch echt een paard voor nodig ;)

Love_Uggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 22:44

Astaloca schreef:
LOVe_uggs, ja maar in Engeland is toch echt een andere wereld, garandeer ik je. :) Hun manier van werken is heel anders dan welke stal dan ook hier in NL.

Oké dankje, ja ik hoef ook niet specifiek naar Engeland, als ik maar kan leren en rijden ;)