Heen/terug reis Millau...zonder navigatie!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty26

Heen/terug reis Millau...zonder navigatie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 19:28

Hoi Bokkers,

Ik ben net een paar uurtjes terug uit frankrijk, Millau waar ik met mijn vriend ben geweest...Nou zal je zeggen wat leuk!
Opzich was de vakantie ook wel leuk, en niks mis mee...Laten we beginnen bij het begin.

Mijn vriend wou perse ff weg na alle hectiek hier, het werd Frankrijk of Italië...Oke leuk! Maar hij is binnenkort
ook jarig, en ik had al aangeboden, zou ik vast een navigatie voor je halen als vervroegd verjaardagscadeau ( want die hadden
we nog niet, hadden die van zijn zus wel regelmatig te leen). Dus wij zouden zonder navigatie op weg gaan naar Frankrijk Millau.

We hadden met mijn schoonvader overlegd hoe we het beste konden rijden, nou in elk geval de spits in Parijs ontwijken...
Dus dan deed mijn vriend netjes...

Mijn vriend had alles netjes uitgeprint, maar ja zoals waarschijnlijk wel vaker gebeurt...Raak je verwart of je nu wel of niet
die ene afslag moet hebben :Y) En dat zonder een navigatie...We hebben dus uiteindelijk 14 uur over de heen reis gedaan,
terwijl je er normaal 12 uur over doet... Tja en dan nog roepen bij een bordje waar Millau op staat: Ja maar ik wil toch deze kant
even op kijken waar die heen gaat ~~}>

Dus nou ja eenmaal in Millau aangekomen, waar is die verrekte camping nou dan toch? :roll: Wij maar de camping bellen, want
tja in een vreemd land, waar je niet wijs word uit de weg wijzing, moesten we nog ongeveer 15 km verder rijden de bergen in.
Dus wij weer verder met de auto, voor de geïnteresseerde wij reden met een fiat panda, met 2 middelgrote honden, en dan nog een
tent en een grote weekend tas ( honden hadden echt genoeg ruimte om te liggen) en hebben ook echt regelmatig de benen gestrekt. Maar goed je zit dus niet erg comfortabel...Maar goed dat wisten we van tevoren... Dus daar geen klagen over, maar als je dan nog langer doet over de (alleen al heenreis) Omdat meneer (vriend lief) het wel zonder navigatie kon... Ja oke toen de navigatie er niet was ging het ook, maar hadden de mensen wel een kaart bij zich over hoe te rijden, en ook dat hadden wij niet :=

Maar goed eenmaal in Millau aangekomen, was het wel een leuke en rustige camping, dus honden aan de lijn, lekker rondom de (nog op te zetten) tent laten lopen. De tent opzetten ging vrij snel en moeiteloos, gelukkig! Maar mensen kinderen je bent kapot na zo'n reis! En tja dan de boodschappen nog, wij kwamen daar op een zaterdag avond aan, dus wij naar de eerste de beste supermarkt die we vinden konden, een Spar...M'n vriend kwam terug ( ik was bij de honden gebleven) en die was niet blij...Want de Spar bleek nogal duur te zijn... :o Maar goed...We hebben ons uiteindelijk wel vermaakt met de honden...En de super mooie omgeving!

En de terug reis kwam er natuurlijk ook nog aan: O jee o jee... Daar hebben we uiteindelijk 13 uur over gedaan in de plaats van 12 uur...Dus ja er was al verbetering in... Maar ook weer de twijfel...Moest ik nou deze afslag hebben of toch niet? Hmmzz :?
Tja nou dan maar doorrijden, verkeerd gereden dus..Maar goed we zijn weer heel terug gekomen! En ik hou nog steeds van hem hoor, en wil hiermee ook niet zeggen dat we het niet gezellig etc hebben gehad, maar ik wil hiermee mijn ervaring delen, en vragen wie heeft er nog meer een eigenwijze vriend???