1 van de 100.000 vakantielanden/plekken. Als je iets specifieker beschrijft wat je wilt, kunnen we je helpen. Maar ik zie dat je 13 bent, dus neem aan dat je met je ouders gaat?
melanietje98
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-11 06:22
1234 schreef:
1 van de 100.000 vakantielanden/plekken. Als je iets specifieker beschrijft wat je wilt, kunnen we je helpen. Maar ik zie dat je 13 bent, dus neem aan dat je met je ouders gaat?
waar woon je zelf? mmm limburg zeeland waddeneilanden of meschien oostende
1234
Geplaatst: 01-06-11 20:46
melanietje98 schreef:
binnen
Sorry maar als je nou even in 1 post duidelijk zegt wat je wilt, kunnen we je verder helpen, hiermee kunnen we echt niets Denk dat je dat zelf ook wel snapt.
Binnenland/buitenland Verweg/dichtbij Hoe lang? Warm land met mooi weer of koud land Standvakantie/cultuur/natuur/shoppen rondreizen/op 1 plek Groepsreis/zelf reizen camping/bungalowpark/ hotel
*edit* omdat je zegt binnenland kunnen we al iets meer Dan moet je nog een keuze maken tussen: Hoe lang? Hoeveel personen? strandvakantie aan de kust/ vakantie om veel te shoppen/ vakantie in het oosten of noorden voor de rust en natuur Camping/bungalow/hotel
En indd, waar woon je zelf? het is niet spannend om op vakantie te gaan op een plek die dichtbij je eigen woonplaats is.
Het is inderdaad een beetje onduidelijk... Maar zelf weet ik wel een heel leuk plekje aan de rand van ned/belgië. Het heet de Ottermeer hoeve. Superleuke camping, mooi gebied, je kan je eigen paard/pony mee nemen. En er is ook gelegenheid om zelf (met begeleiding) bosritten te rijden op Quaters. Mischien een leuk idee? Ook niet duur.