Ja Morgen vlieg ik voor een sollicitatiegesprek naar Dublin. Alle regels rondom vloeistoffen en dergelijke zijn mij bekend, ik heb alles keurig in kleine verpakkingen. Maar, het moet in zo'n zakje. En die heb ik niet (meer). Nou ga ik er vanuit dat ze die ook wel op Schiphol hebben maar... is die aanname correct? Anders moet ik morgen nog heel hard op jacht naar zo'n stom hersluitbaarzakje
Ik heb op schiphol nog nooit iets in zakjes hoeven doen: vloeibaar lipspul en vaseline heb ik altijd zo in mn tas zitten. Op Londen krijg ik wel altijd zo'n zakje
Euhm, ik heb wel eens zo'n mini reisdeo mee. Zo lang het niet boven de 100ml (?) uitkomt in ieder geval? Ze hebben mij eigenlijk ook nog nooit gevraagd op schiphol of ik vloeistoffen in mn tas heb zitten
Traiectum
Geplaatst: 31-05-11 20:57
Ik heb 't vaak zat los op de band gelegd (en dat was meer dan 'n tubetje tandpasta ). Nooit commentaar op gehad. Ja, van de mensen achter me, omdat 't zolang duurde voordat al m'n zooi weer in m'n tas zat. Volgens mij doen ze ook niet moeilijk over boterhamzakjes oid, zolang het maar doorzichtig is.
In je koffer is helemaal geen probleem lijkt mij. Daar heb ik gewoon het in mn toilettasje zitten
brennie85
Geplaatst: 31-05-11 21:07
In je koffer is geen probleem. De zakjes zijn toch alleen voor je handbagage?
Loose
Geplaatst: 31-05-11 23:08
Berdien schreef:
Ik laat het wel mooi in m'n koffer, mocht het in een zakje moeten dan kan het daar wel. Meer dan deo en tandpasta is het niet, lang leve vaste shampoo
die van mij hebben ze een keer open gemaakt om een mascara. heb trouwens wel een keer mn vloeistoffen meegenomen in een gewone plastic zak met opdrukje (zo eentje die je bij winkels krijgt) en daar zeiden ze niks van.